jyyrälle
mulla kans koneremontti työn alla. sulla sentään tuostä sihdistä meni/kö? öljy läpi, heh... ite kun otin sihdin käsiin, niin ei ollu käytännössä öljyn mentävää reikää siinä-->oli niin tukossa karstasta ja liejusta. ja kaiken kruunasi KARSTAKEKO sihdin alla, siis sihdin muotoinen kukkula täynnä sitä pskaa...vitsi kun sais kuvat tänne...
Raportti: koneremppa
Re: Raportti: koneremppa
Saab 9-5 Aero +300hp +500Nm
Vikadiagnostiikka apua tarjolla Launch X431 laitteella lähes kaikkiin automerkkeihin
myös muuta autojen korjausapua tarvittaessa
Vikadiagnostiikka apua tarjolla Launch X431 laitteella lähes kaikkiin automerkkeihin
myös muuta autojen korjausapua tarvittaessa
Re: Raportti: koneremppa
Jep, tuohon mun autoon tehtiin takuuseen jakoketju remontti n.1v sitten ja sanoivat että olivat tarkastaneet/puhdistaneet öljysihdin. Mutta olivat sitten näköjään ajatelleet korvata karstan silikonilla ettei öljy vaan kulkisi liian hyvinhenuh kirjoitti:jyyrälle
mulla kans koneremontti työn alla. sulla sentään tuostä sihdistä meni/kö? öljy läpi, heh... ite kun otin sihdin käsiin, niin ei ollu käytännössä öljyn mentävää reikää siinä-->oli niin tukossa karstasta ja liejusta. ja kaiken kruunasi KARSTAKEKO sihdin alla, siis sihdin muotoinen kukkula täynnä sitä pskaa...vitsi kun sais kuvat tänne...

Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002