Tuolloin ei vielä ollut kuin täyspaineisia. Digitaalikello oli lisävaruste.Guetsi kirjoitti:Mikähän malli tuo oma autoni on, matala- vai korkeapaine? Ja onko tossa joku erikoisuus kun sen analogisen kellon tilalla on digitaalinen jossa myös jotain muitakin ominaisuuksia kuin kello? Auto on -87 9000, ja vakiona ilmeisesti 175hv...
Turbo vai ei / mistä tuntee
Re: Turbo vai ei / mistä tuntee
Re: Turbo vai ei / mistä tuntee
jmt: tsellä 2.3t -97, US speksi:
- Ei turbo-merkkiä edessä
- Ei turbo-merkkiä takana, ainoastaan 2.3t
- Ei magneettiventtiiliä (edessä tai takana...)
Näin myös isälläni -97 tonnarissa , Suomi-auto . Etumaskissa on raijät valmiina TURBO - teksille .
- Ei turbo-merkkiä edessä
- Ei turbo-merkkiä takana, ainoastaan 2.3t
- Ei magneettiventtiiliä (edessä tai takana...)
Näin myös isälläni -97 tonnarissa , Suomi-auto . Etumaskissa on raijät valmiina TURBO - teksille .
Re: Turbo vai ei / mistä tuntee
Itellä 2.0T -96CSE
-Ei turbo merkkiä missään päin autoa
-Mankkuvena on
-Ahtopainemittari P-A/lämpömittarin yläpuolella
-ja on matalapaine?!?!?!?
-Ei turbo merkkiä missään päin autoa
-Mankkuvena on
-Ahtopainemittari P-A/lämpömittarin yläpuolella
-ja on matalapaine?!?!?!?
SAAB 9000CSE 2.0T -96 B204E (Steg-2) #4964
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-