Mikä soi taustalla ?
Millencolin - Leona
Ps. Musiikkin suurkuluttajille hyvä vinkki. http://www.pandora.com
Jos istut netin ääressä päivät pitkät niin tämä auttaa viihtymään töissä ainakin....
Ps. Musiikkin suurkuluttajille hyvä vinkki. http://www.pandora.com
Jos istut netin ääressä päivät pitkät niin tämä auttaa viihtymään töissä ainakin....

Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
-
- "Hölösuu"
Grim Reaper - koko tuotanto (3 levyä).
80 -luvulla vaikuttanut NWOBHM -pumppu, joka pukkasi ulos kolme levyä aikana 1985-1987, viimeisen ollessa paras.
Myös seuraavat DVD:t ovat pyörineet viime aikoina:
Gamma Ray - Heading For The East
U.F.O. - Too Hot To Handle
Ozzy Osbourne - Live In Philadelphia 1989
80 -luvulla vaikuttanut NWOBHM -pumppu, joka pukkasi ulos kolme levyä aikana 1985-1987, viimeisen ollessa paras.
Myös seuraavat DVD:t ovat pyörineet viime aikoina:
Gamma Ray - Heading For The East
U.F.O. - Too Hot To Handle
Ozzy Osbourne - Live In Philadelphia 1989
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
- "Hölösuu"
Teräsbetoni - Metallitotuus
Poika soittaa tuota koko ajan ja vielä laulaa mukana. Olen aina miettinyt että mikähän h**vetti siitä tulee kun lapset kasvaa sen ikäisiksi että alkavat soittaa mitä sattuu musiikkia kotona itse. Tähän mennessä ihan ok, molemmat kuuntelee Heviä
Kunpa maailma varjelisi noita lapsia (ja sitä kautta myös niiden isää) hiphopilta ja muulta melusaasteelta..
Poika soittaa tuota koko ajan ja vielä laulaa mukana. Olen aina miettinyt että mikähän h**vetti siitä tulee kun lapset kasvaa sen ikäisiksi että alkavat soittaa mitä sattuu musiikkia kotona itse. Tähän mennessä ihan ok, molemmat kuuntelee Heviä

Kunpa maailma varjelisi noita lapsia (ja sitä kautta myös niiden isää) hiphopilta ja muulta melusaasteelta..

9000CS 2,3
-
- "Hölösuu"
TottaSaappi Kuski kirjoitti:Kunpa maailma varjelisi noita lapsia (ja sitä kautta myös niiden isää) hiphopilta ja muulta melusaasteelta..

Ei oikein kyllä pysty ottamaan tuota Teräsbetonia tosissaan, mutta ehkä se ei ole tarkoituskaan. Löytyyhän noita muitakin Manowar-ripoff -bändejä

Eräässä 80 -luvulla tapahtuneessa Venomin (brittiläinen black metal -bändi) haastattelussa kysyttiin bändin hemmoilta seuraavaa asiaa:
"on väitetty, että te vaikutatte epäedullisesti kuulijoihinne, koska laulunne sanat sisältävät mm. seksiä, väkivaltaa ja satanismia. Mitä sanotte tähän?"
Bändin vokalisti Cronos (oikea nimi Conrad Lant) vastasi: "no, onhan musiikkibusineksessa monenlaista artistia, eikä kenenkään ole pakko kuunnella meitä. Mutta eikös se ole parempi, että muksut kuuntelevat meitä, kuin joitain maalattuja h*m*ja, kuten Marc Almond ja Boy George. Onhan se totta, että meitä on syytetty siitä, että vaikutamme epäedullisesti nuoriin kuulijoihimme, mutta vielä kammottavampaa on, jos nuo nuoret alkavat diggaamaan noita h*m*ja". Enough said

NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
- "Hölösuu"
Sitä niiden hittibiisiä taivas lyö tulta se laulaa hoilottaa. Onhan se vähän hupaisa bändi mutta se pitää kyllä ihan rehellisesti sanoa että se laulaja on teknisesti ihan oikeasti kova. Ja iloinen tosiaan nykyään saa olla että ylipäänsä kuulee kakaroiden kuuntelevan musiikkia joka on oikeiden ihmisten oikeilla soittimilla soittamaa..Turbo Sensonic kirjoitti:Mitäs biisiä se poika tuosta Teräsbetonin tuotannosta lauleskelee? Mun mielestä paras biisi on se, missä lauletaan "P*rs* iskee tulta, alapuolellamme..."![]()

Minulla on muuten todennäköisesti maailman vähiten soitettu Venom Live 2LP from hell to the unknown levyhyllyssäni. Täytyisi oikein ottaa projektiksi pyöräyttää se toisen kerran läpi joskus

Taustalla soi Sonata Arctican Into The Storm Live In Hiroshima 2003. Joku kuvannut katsomosta ja ihan asiallinen tuotos onkin.
9000CS 2,3
-
- "Hölösuu"
Ai ne sanat menikin niin...Saappi Kuski kirjoitti:Sitä niiden hittibiisiä taivas lyö tulta se laulaa hoilottaa.Turbo Sensonic kirjoitti:Mitäs biisiä se poika tuosta Teräsbetonin tuotannosta lauleskelee? Mun mielestä paras biisi on se, missä lauletaan "P*rs* iskee tulta, alapuolellamme..."![]()

Eikös tuo Teräsbetonin vokalisti laulanut myös Twilighting -nimisessä pumpussa, mutta lähti bändistä, kun Teräsbetoni alkoi saada nimeä?
P.S. Uusi Peer Günt ilmestyi eilen. Pitäisi varmaan juosta levykauppaan

NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
- "Hölösuu"
Tällaista tietoa en ole kuullutkaan eikä moisesta mainita ainakaan Twilightningin nettisivuilla lyhyessä historiikissa. Sen mukaan Heikki Pöyhiä tuli vokalistiksi -01 ja siihen asti laulua on hoitanut toinen kitaristi Sartanen. Olen itse ihan "älytön" Twilightning fani. Pöyhiä on minusta ihan maailman luokan hevilaulaja ja bändin kitaristit ihan uskomattoman moni-ilmeisiä riffittelijöitä. Aina vaan parempaan suuntaan musiikissa mentiin kun kosketinsoittaja lähti läpsimään bändistä taannoin. Niinpä odotankin että uuden levyn soundeista loputkin powermetallin muovikiipparisoundit loistavat poissaolollaan..Turbo Sensonic kirjoitti: Eikös tuo Teräsbetonin vokalisti laulanut myös Twilighting -nimisessä pumpussa, mutta lähti bändistä, kun Teräsbetoni alkoi saada nimeä?
Suosittelen totisesti Plague-house Puppet show levyä ja myös Bedlam -Ep:tä. Bändiltä tulee uusi levy "Swinelords" 21.3. ja niinkuin oli puhetta potkiaisisssa niin poppoo on keikalla Tavastialla maaliskuun lopulla Thunderstonen ja Machine Menin kanssa.
9000CS 2,3