andrelinoge kirjoitti:Aivan oikeassa olet, en halua että autoni erottuu joukosta jotenkin. Ja en todellakaan luule että Renulla tai millään muuallakaan autolla heruu mitään. Olen vain saanut kuulla että saabistit ovat omasta mielestään jotenkin parempia kuin muut ja alan ymmärtää miksi.
Ei me olla ketään parempia, me vaan ajetaan muita paremmilla autoilla
andrelinoge kirjoitti:No tulipa tässä silloin kuin mulla vielä oli noppa kerran ajettua ruuhka-aikaan tossa Marian sairaalan ohi ja oli viisi noin 17 vuotiasta jätkää jotka käveli siellä sairaalan puolella ja kuin ajoin ohi niin ne huuteli SAABI, SAABI, SAABI aika halveksuttavasti.
ja sinultaha meni paskat housuun sillä sekunnilla?
andrelinoge kirjoitti:Aivan oikeassa olet, en halua että autoni erottuu joukosta jotenkin. Ja en todellakaan luule että Renulla tai millään muuallakaan autolla heruu mitään. Olen vain saanut kuulla että saabistit ovat omasta mielestään jotenkin parempia kuin muut ja alan ymmärtää miksi.
eli et halua erottua eduksesi? hahhah, saabkuskeille iha millo vaa ja iha mitä vaa missä vaa
andrelinoge kirjoitti:Laitanpa tähän väliin vähän Renaultin mukavuudesta. Polkimet ovat sopivasti keskellä eikä hurjasti oikealle kuten nopassa. Vaihdekeppi on mukavan korkealla ja edessä eikä hemmetti reidessä kiinni kuten nopassa. Renault 21 on mukavan hiljainen eikä melua esiinny edes kovassa vauhdissa, kuin noppa kuulosti hirveältä jopa tyhjäkäynnillä.
valivali, onha se hiljainen sillon ku se ei oo käynnissä, mut iha yhtä hirveeltä se kyllä kuulostaa, eläkkä harota sillee et se keppi koipeen osuu!
Kaverilta löytyy 21:n rellu enkä sitä kyllä missään nimessä hiljaiseksi kutsu, tosin en väitä omaa autoanikaan hiljaiseksi.
nopasta ei kokemusta, mutta tonnarin manuaalia ajaneena vaihdekeppi on parhaassa kohdassa missä vain voi olla, ja mitä polkimiin tulee niin ei vielä ole tullut manuaalia vastaan minne mun jalat ois menny, automaatilla ei onglemia
andrelinoge kirjoitti:No tulipa tässä silloin kuin mulla vielä oli noppa kerran ajettua ruuhka-aikaan tossa Marian sairaalan ohi ja oli viisi noin 17 vuotiasta jätkää jotka käveli siellä sairaalan puolella ja kuin ajoin ohi niin ne huuteli SAABI, SAABI, SAABI aika halveksuttavasti.
No voi hemska saker.. Etkä päässyt turpiin vetämään
Aivan, Renault on überauto ja sillä saa naisii. Toi jäi kyllä vaivaamaan että en voinut kääntyä ja antaa noille pennuille opetuksen. Minun on pakko purkata se jotenkin kohta tai en saa rauhaa. Ehkä joku saabisti saa patonkista silmään huomenna. Varokaa Espoon saabistit.
andrelinoge kirjoitti:Aivan, Renault on überauto ja sillä saa naisii. Toi jäi kyllä vaivaamaan että en voinut kääntyä ja antaa noille pennuille opetuksen. Minun on pakko purkata se jotenkin kohta tai en saa rauhaa. Ehkä joku saabisti saa patonkista silmään huomenna. Varokaa Espoon saabistit.
Purkata? PaTonkista? Opettele nyt herrantähden kirjoittamaan, menetin jo yöunet takiasi.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
andrelinoge kirjoitti:Mitä ****** ***** ***** ******* **** *** ******* voin sille etten osaa suomea niin stanan hyvin, herra Lefa Aito Suomalainen
Menköön tämän kerran
Ja nyt saa naisia?
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI