Pesin painepesurilla tossa pihalla ku on nytte sopiva veskeli.. Illemmalla pittää vielä muokata putkistoa jottei kolise kallistuksenvakkoojjaan sekä tutkia etupuskurin alahelmaa saisko sitä mitenkään korjattua.
Eilen kattelin huoltovihkoa ja huomasin jotta alkas olla öljynvaihto lähiaikoina, kun kohta rullattu 20tkm samoilla ölsseillä. Ainoastaan vajjoo litra piti lisätä tuona aikana, ei paha. 300tkm alakkaa olla pikkuhiljjoo mittarissa... sitte aattelin uusia startin ja laturin (ennenku levijjäät) ja jotain muutakin. Vespumppuu ei tarvii ku puolvuotta sitte uusin sen jo. Ja monta muutakin asiaa pitäisi tehdä.
12 saabia löytyy, 8kpl og900:sia ja 2kpl og9-5:sia (-01 9-5 2,3t se) ja -02 9-5 2.3t wagon vector, 1kpl. 99GL -82, 9-3 Coupe 2.0i -98 ja Suzuki Grand Vitara 2.0 -07, Mitsubishi Pajero 2,5td -88.
Käytin katsastuksessa; läpihän tuo meni. Silti eka ja vika kerta tuon merkkisellä katsastusasemalla...
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Katsastin vanhemman 9-5:sen. Hyväksytty. Setä halusi silti merkinnän rekisteriotteeseen, että etupään oikea koiranluu vaihdettava. 68 €.
Ex. Saab 9-5 TiD A SportCombi vm. 2006 (2009, 105 tkm -> 2019, 416 tkm) Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm) Insignia A ja B
Pesin ja tankkasin kolkin.
Kutvonen odottelee tiistaita että saa kesärenkaat alle ja pesun. Sitten toivon mukaan talliin ja takajarrujen herkistelyä katsastusta varten. Toivottavasti olisi sateinen huhtikuun viimeinen viikko.
#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77