Nisse kirjoitti:Jos NG 9-5 Aero ei todellisessa kisailussa pärjää Volkkarin kanssa, niin vika on penkin ja ratin välissä. Tiedät sen varmaan itsekin, kun kyseisten auton tietoja vertaat.
Alihankkija varmaan viitannee tuohon ensimmäiseen. Kaverin luulis tietävän mitä vertaa ja mihin vertaa, kun molemmat omistaa.Nisse kirjoitti:Kerro ensin yksi hyvä syy, että miten se liittyy woimasavu-Passatin ja Aeron kiihtyvyysvertailuun? En ole kertaakaan ottanut keskusteluun mukaan omaa autoani.

Jää vain käsitys tuosta ensimmäisestä että tiedät noiden autojen kulkupuolen "paremmin" kuin hän. Kiinnostaisi minuakin tuossa vaiheessa tietää että onko kenties jotain kokemustakin noista, vai arveletko vain Saabin pärjäävän?
Luvut kertonee tällä hetkin toista, ja ilmeisesti yksi kokeilu. Tuskin Saabinkin penkin ja ratin välissä sen täydellisempi kuski istuu Passatissa. Vai johtuuko Saabin häviö aina kuskista, autossa vissiin potentiaali riittää? Passat lienee automaagi tuolla moottorilla, joten tuskin on vaihdoissakaan kohellettu? Ero kiihtyvyydessä ei varmaan tosiaan ole valovuosia, mutta jonkinmoinen.
Itse en jaksa kyseenalaistaa tulosta edes Saab-lasien läpi. Mutta varmaan jossain tilanteessa tuonkin saisi menemään toisinpäin.