Mikä vaivaa 9000 turboa?(lisää kymysyksiä)

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
jblgti1200
"Hirsch"
Viestit: 809
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 18:23
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja jblgti1200 »

Autossa on siis DI eli suorasytkällä,ja erikseen nuo kaksi boksia,eli käsittääkseni DI/APC tai DI+APC mitenkä tuo sitten pitäisi ymmärtää.

Testasin eilen perusahdot,ne oli aikalailla tasan 0,4bar.

Ja sitten tein tyhmän testin,kokeilin ajaa ilman mankkuvenalle tulevaa w-letkua... :x
Ja totesin että ainakin ahtimessa riittää vielä potkua,
silleen rauhallisesti ajaessa ja lisättäessä kaasua esim 3.vaihteella,
nykäisi ahtomittari heti kilon tuntumaan.
Sitten laitoinkin letkun takaisin niinkuin sen kuuluu olla.

Nyt auto tekee vajaalämpöisenä sitä että jos ajaa tasakaasulla niin auto vedättelee välillä itsekseen,eli lähtee vähän kiihtymään ja välillä kuolee taas...ja taas täysin lämpimänä heittää välillä perusahdoille.
Hitto että syö miestä tämä kikkailu.

Eikö kellään tule vielä mitään ideoita mieleen,mikä voisi johtaa tuollaisiin oireisiin?

Ja sitten:Onko tiedossa saako tuohon autoon niitä vetarin sisäpään "tripodin" korjaussarjaa eli niitä neulalaakerisarjoja tarvikkeena?
- 9000 T16 CC -88
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -

- Solifer Export Thermomat -73 - Kesämopo
Vastaa Viestiin