Toinen tulpanvaihto-operaatio vasta tulossa tähän saappiin
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Niin, ja kiitos varmistuksesta Kylölle.
No perskules sentään. Myivät mulle merkkiliikkeestä nuo PFR6D-10G-tulpat ja huomasin vasta kotona kun noita 240tkm:n huolto-osia oli aika läjä. Mitäs mieltä kansa on, lähdenkö vaihtamaan noi oikeisiin?anv kirjoitti:Pikavarmennus vielä. Onko tuo NGK PFR6T-10G nyt se platinatulppa, jolla ajetaan se 120tkm kun autona on 9-3 1.8t vm 2007?Pakari kirjoitti:Mitkäs sytytystulpat siellä nyt sitten on?
B207 2003-2007:
NGK PFR6T-10G
tai vaihtoehtoisesti
NGK BKR7ESC-11
B207 2008->
NGK PFR6D-10G
tai vaihtoehtoisesti
NGK BKR7ESC-11
Muistelisin, että jos noita platinatulppia on sekoitettu keskenään, eli laitettu väärään vuosimalliin niin siitä on seurannut moottorin huonoa toimintaa. Varmin valinta on tuo perinteinen kuparikärkinen BKR7ESC-11