Kannen jälkikiristys + cruise

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Immu
"Tuplakaasari"
Viestit: 85
Liittynyt: Pe Huhti 25, 2008 20:22
Paikkakunta: Leppävirta

Re: Kannen jälkikiristys + cruise

Viesti Kirjoittaja Immu »

jcarlson kirjoitti:Jälkikiristyksen tarve kyseessä olevissa autoissa johtuu valmistusvirheestä, eli pultti/pultit on jääneet liian löysälle jo tehtaalta.
Voe, voe nuita ruåttalaisia.. 8O
Saab 9-5 2.0 -99 + XYL:n Saab 900S -96
Hook
"Hölösuu"
Viestit: 2224
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2004 21:25
Paikkakunta: Helsinki/Tuusula/Somero

Re: Kannen jälkikiristys + cruise

Viesti Kirjoittaja Hook »

Kumma kyllä, mutta aika monta kotimaassakin jälkeenpäin kansi-rempattua saabia on tarvinnut vielä jälkikiristää.. Liekkö päässyt ihan suomeen asti isompi erä viallisia Bilteman momenttiavaimia, jolla työt tehty täälläkin? :mrgreen:
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Vastaa Viestiin