Voe, voe nuita ruåttalaisia..jcarlson kirjoitti:Jälkikiristyksen tarve kyseessä olevissa autoissa johtuu valmistusvirheestä, eli pultti/pultit on jääneet liian löysälle jo tehtaalta.
Kannen jälkikiristys + cruise
Re: Kannen jälkikiristys + cruise
Saab 9-5 2.0 -99 + XYL:n Saab 900S -96
Re: Kannen jälkikiristys + cruise
Kumma kyllä, mutta aika monta kotimaassakin jälkeenpäin kansi-rempattua saabia on tarvinnut vielä jälkikiristää.. Liekkö päässyt ihan suomeen asti isompi erä viallisia Bilteman momenttiavaimia, jolla työt tehty täälläkin? 
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.