puolan vaikutus suorituskykyyn (99) + rönsyilyä

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
lucaf
"kukkahattu"

Viesti Kirjoittaja lucaf »

mikkoimp kirjoitti:
lucaf kirjoitti:uusia havaintoja:
piti sitten kokeilla uutta puolaakin (no nyt päästään takaisin otsikon aiheeseen...), motonetistä hieno kromipintainen, ei auttanut kulkupuoleen millään tavalla.
jossei se kulje, kromaa se :wink:

aivan pakko
:lol: :lol:

EDIT: mutta tämä oli kuitenkin tärkeä tarkistus mulle. nyt epäilen vahvasti vuotoa imusarjassa. tiedän että talvella vaihdetun imusarjan liitospinnassa oli klunssi joka olisi pitänyt viilata pois ennen asennusta. itse en ollut asennusta suorittamassa joten kai tuon tiiviys olisi sitten seuraava tarkistuspiste.
lucaf
"kukkahattu"

Viesti Kirjoittaja lucaf »

lucaf kirjoitti:uusia havaintoja:

vaihdoin uudet kärjet. ensin en saanut autoa käyntiin. kasvatin kärkivälin johonkin 0.5 sitten auto käynnistyi. kävi edelleen huonosti, kasvatin vielä kärkiväliä, nyt on hyvä, mutta ei niin hyvä kun vanhoilla kärjillä?! alakierroksilla taas ollaan hukassa jonkun verran. ihme juttu.
näköjään se on näillä uusillakin tarvikekärjillä niin, että kärkiväli pitää kasvattaa ihan hermeettiseksi. kokeilin ylärajaa, eka ei meinannut lähteä käyntiin ja röpötti hurjasti, pikkasen pienensin, lähti käymään ja kulkee varsin nätisti alakierroksilla, nyt viive on enää murto-osa siitä mitä se oli.

olin taas malttamaton enkä mitannut rakotulkilla mikä välin suuruus nyt on, lieneeköhän jo millin luokkaa, ohjekirja muistaakseni ehdottaa 0.4-0.5 tms.

pitäs myös tarkistaa toi pyörijän istuvuus, alussa sitä piti painaa kunnolla että naksahti pohjaan, nyt ei enää naksaha. tää prosessi etenee näköjään 1 työvaihe per viikko :)
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Vastaa Viestiin