Kohtahan tossa on jo ajokelit. Asfaltit alkaa olla paljaat ja huomenna 7-8 astetta lämmintä ja turbo sulattaja paistaa kirkkaalta taivaalta. Se on herkkä hetki kun tehnyt ja teettänyt lumihommia 40 vuotta putkeen vuodesta -86 ja tää on vika talvi työelämässä.
Puuhastelua USA-keula kuupan parissa.
Re: Puuhastelua USA-keula kuupan parissa.
Ny vähän valonpilkahdusta tunnelinpäässä kytkin asetelma asiassa. Tuli Ruotsista kuittaus että muutaman päivän sisällä tulossa Scandixilta uusi satsi kytkin asetelmia ja laittavat mulle uuden tulemaan. Kai ne oli siellä sitten mittailleet varastossa olevia ja huomanneet virheen. Se mun viallinen pakitsi on vasta matkalla sinne.
Kohtahan tossa on jo ajokelit. Asfaltit alkaa olla paljaat ja huomenna 7-8 astetta lämmintä ja turbo sulattaja paistaa kirkkaalta taivaalta. Se on herkkä hetki kun tehnyt ja teettänyt lumihommia 40 vuotta putkeen vuodesta -86 ja tää on vika talvi työelämässä.
Harrasteautot:Saab 96 V4 -75 MR
Ford Mustang GT " foxbody" -89
Ford Mustang GT " foxbody" -89
Re: Puuhastelua USA-keula kuupan parissa.
Hieno on työjakso ollut ja varmasti on alkavan vapaa-aikansa ansainnut!
Tiedän kokemuksesta, että vapaasta voi kyllä nauttia tuollaisen työrupeaman jälkeen. Minä olen voinut nautiskella jo 19 vuotta yli neljänkymmenen työvuoden jälkeen. Kaikki hyvin, kun vain terveys säilyy.
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen