Lomakohteet

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Aerochick
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Aerochick »

^Bilettää voi vaikka Korsossa.. :wink:

Kiitos! Täytynee matkustella sinne vielä, kun turismi ei ole koko maata vielä "pilannut".. Mikäli Swissairlla löytyy lentoja fiksuun aikaan sinne. :)
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93
Perheessä myös Mr. S

http://www.jco.fi
dimebak
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja dimebak »

9-5T kirjoitti:
dimebak kirjoitti:otin 5 päivää isyyslomaa, jota Kela ei ole vieläkään maksanut. Saiskohan ne ennen seuraavaa isyyslomapätkää maksettua joka on kalenterissa syyskuun alussa. Vai meneeköhän se viimeiseen pätkään eli joululle.
Itse sain joskus pidettyä vain 3 päivää isyyslomaa ja kelasta tuli päätös 6 vrk on lyhin aika jonka maksavat.
Täällä ohjeistivat, että max. kolmessa osassa saa pitää ja jaksojen pituudella ei ole mitään väliä.

Toinen mikä tyssäsi oli se, että jos on tulot suuremmat kuin viimeisin vahvistettu verotus niin (kuten minulla oli) lapsen syntymän ajankohdasta puoli vuotta taaksepäin pitää hommata propuskat työnantajalta. Vein sitten ekaa isyyslomalappua niin tiskillä virkailija sanoo, että ensimmäisestä isyyslomapäivästä taaksepäin. Olis kyllä pirun kiva jos siinä firmassa olis työntekijöillä, oli ne sitten tiskin takana tai puhelimessa, yhteneväiset tiedot.

Itsellä on alkanut haluttaan lomalle kotiseudulle.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Aerochick
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Aerochick »

Mimmi kirjoitti: Myöhästyit "hieman", Swissair on ollut konkassa jo jonkin aikaa. :wink:
Matkalipuilla taitaa olla käyttöä enää takan sytykkeinä.
No niin just, ei se mikään Swissair ollutkaan. :P
Swiss International Airlines vois kuulostaa samalta, mutta ei se ollut sekään..:D

Mä oon tosi valveutunut tän asian suhteen.. :roll:

EDIT: Jeij! SN Brussels lentää Zagrebiin Samira kyydissä ens kuussa!!
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93
Perheessä myös Mr. S

http://www.jco.fi
Vastaa Viestiin