Maptun stage3 kokemuksia

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Turbo SE
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja Turbo SE »

Tuli asenettua Maptunen stage3+racekat omaan saappaseen, hyvin tuntuu toimivan alhaisilla kieroksilla aivan kuin alkuperäinen mut kun antaa kaasua nin lähtee 8O Kiekat painuu melkeen seitsemään tonniin! Nyt on turhan liukasta poksin opetukseen eikai siittä ole haittaa? Pitääkö alkuperäinen poksi lähettää takaisin kun ei ole tullut mitään pyyntöä?
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Turbo SE kirjoitti:Pitääkö alkuperäinen poksi lähettää takaisin kun ei ole tullut mitään pyyntöä?
Pitää, jos et ole maksanut 2500 SEK extraa boksin pitämisestä.
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG900SET -95
"Viggen"

Stage 3 tulossa myös

Viesti Kirjoittaja NG900SET -95 »

Itsellä on Stage 3 tilauksessa myös. Maptunilla oli boxit loppu joten lähetin oman Stage 1:sen uudelleen ohjelmoitavaksi. Jos saisi kamat parin viikon päästä paikalleen. Tosin tuntuu näillä keleillä orkkis boxi olevan ihan riittävä. Ero Stage 1:seenkin on melkoinen.

Taisivat rahastaa meikäläiseltä kunnolla, koska maksoin 3000SEK että sain pitää orkkis boxin ja rahtikuluja 300SEK vaikka joku muu oli selvinnyt 10 euron postikuluilla...
Milli
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Milli »

Minä selvisin noin 10€:lla. Menin boxin kanssa postiin ja sanoin et tää pitäs lähettää hurriin.Sit ostin semmosen ison kuoren ja laitoin sen sinne.Se punnittiin ja se muija sano et 2€ kuori ja 8€ tän boxin kulut. Kirjotin osotteen ja lähin meneen. :roll:
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Vigge
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Milli kirjoitti:Minä selvisin noin 10€:lla. Menin boxin kanssa postiin ja sanoin et tää pitäs lähettää hurriin.Sit ostin semmosen ison kuoren ja laitoin sen sinne.Se punnittiin ja se muija sano et 2€ kuori ja 8€ tän boxin kulut. Kirjotin osotteen ja lähin meneen. :roll:
Mä pistin kanssa Maptunille ECUn menemään pari päivää sitten, oli tosin pahvilootassa ja sellanen pehmustettu rahtipussi siellä sisällä.
Hinta maateitse 15E
Lentokoneella 20E
Pistin lentämään, jotta ois nopeammin perillä, kun firma ryssi ton postituksen jo kertaalleen. Joku uuno oli hukannut kylkeen teipatun lapun, jossa oli sekä mun yhteystiedot/ että Maptunin.
Hyvä että boski ylipäänsä löytyi, kun ei ollut mitään tietoja.
Tästä viisastuneena vein suroaan postiin.

Maptunilta mulle tulleet ECU:t ovat olleet ilmaisia :lol: :lol: :lol:
500whp.net member
Hallu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Hallu »

MapTun: nin boxi TULI kirjattuna kuten kuvasta näkee.
Kuva
Maksaako se sitten noin helvetisti enempi? Kait postin sivulla on hinnat... :roll:

Mä oon hurrilandiassa/norlandiassa helmikuun lopusta 6vko -2 vuotta ("aika" avoin aikataulu rojeksissa :wink: ) eli kun laitan boxin vaihtoon ni lähetän sieltä sitten (tukholmasta) tai käyn viemassä ja syynään mitä taikoja se Freetu sille boxille tekee :D
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Vastaa Viestiin