ne lefan ovipahvit sopisi tohon nappiin, on ne harvinaisemmat joita oli vain 77 vuoteen asti.
mukava että kuvat kelpaa..lucaf kirjoitti:silmä lepää tosiaan noissa kuvissa![]()
ne lefan ovipahvit sopisi tohon nappiin, on ne harvinaisemmat joita oli vain 77 vuoteen asti.
Eihän ne matkahuollossa paljoa maksa, kun eivät paina mitään, itsekin joskus ostin sekä etu- että takapahvit, ja muistaakseni oli ihan järkikulut vielä. Sitäpaitsi olen hyvä pakkaamaan.gls kirjoitti:mukava että kuvat kelpaa..lucaf kirjoitti:silmä lepää tosiaan noissa kuvissa![]()
ne lefan ovipahvit sopisi tohon nappiin, on ne harvinaisemmat joita oli vain 77 vuoteen asti.![]()
juu ne pahvit vois tosiaan laittaa hankintalistalle..postikulut vaan on suolaiset suuren koon vuoksi..![]()
hitsailin tuossa äsken bensapumpulle uuden "kotelon" tuonne moottoritilaan. sellainen pullon muotoinen peltikotelo jonne pehmustetta ja bensapumppu sisään..ei pumpun meteli enään kuulu kovin selvästi..
teippiä ei säästellä..Eihän ne matkahuollossa paljoa maksa, kun eivät paina mitään, itsekin joskus ostin sekä etu- että takapahvit, ja muistaakseni oli ihan järkikulut vielä. Sitäpaitsi olen hyvä pakkaamaan.
ootko tehny ton etuspoilerin ite alusta loppuun, vai oletko muokannu jostain toisesta etuspoilerista.?
tänks. juu punainen sopii saabeihin! ja mielestäni erityisesti 99:iin..anaconda kirjoitti:no minun mielestä tuo tuplis on älyttömän nätti. varsinkin toigls kirjoitti:.jotkut tykkää, toiset ei..
ootko tehny ton etuspoilerin ite alusta loppuun, vai oletko muokannu jostain toisesta etuspoilerista.?
punainen väri korostaa tupliksen hienoja muotoja.
siihen oli (on) tulossa "ram-air" ilmanotto ilmanputsarille..Breadfan86 kirjoitti:Kiinnitti tossa puskurissa huomion tuo pyöreä reikä kuskin puolella. Lohkolämmittimen piuhalle vai hinausköydelle tarkoitettu?
hyvä idea tuo lohkolämmittimen piuha, täytyy kehitellä..kun ei tuota ilmaottoa kuitenkaan saa ennen kesää aikaiseksi..Lohkolämmittimen piuhalle vai hinausköydelle tarkoitettu
ja sit hinkkautuu maalit veksgls kirjoitti:kietasee köyden puskurin yläosan ympäri ja keskiaukosta ulos niin onnistuu..Breadfan86 kirjoitti:Mites muuten tuommoista hinaat, kun on tommonen lusikka edessäVaan eihän Saabeja koskaan tarvi hinata
(sanoo henkilö jonka saba levis
)