Soitin myyjälle, mutta eivät osanneet oikein varmaa sanoa onko aito vaiko eikö.
OG 900 Aero-oikea vai väärä
Eli auto on Saab 900, 3-ovinen combi coupe, 5-vaihteinen manuaali, Turbo16, vuosimalli 1987 ja valmistettu Trollhättanissa.Tonppa kirjoitti:YS3AD35L4H2003375 ja -87. Eka rekisteröinti -88 muistaakseni. Viistokeula kumminkin.
Soitin myyjälle, mutta eivät osanneet oikein varmaa sanoa onko aito vaiko eikö.
Tuon perusteella kaikki täsmää.
Eski
Ai niin, yksi jippo on olemassa, mutta pitäneekö sitten paikkansa...
Pura ovipahvi irti, siellä ovessa oleva tarra kertoo myös onko ovi rakennettu aeroon vai ei. Lapussa on kaikki tiedot, onko sähköisiä ikkunanostimia tms heebeleitä rakennettu. On siinä muistaakseni myös valmistenumerokin.
Matti
Pura ovipahvi irti, siellä ovessa oleva tarra kertoo myös onko ovi rakennettu aeroon vai ei. Lapussa on kaikki tiedot, onko sähköisiä ikkunanostimia tms heebeleitä rakennettu. On siinä muistaakseni myös valmistenumerokin.
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
G-mies kirjoitti:Ai niin, yksi jippo on olemassa, mutta pitäneekö sitten paikkansa...
Pura ovipahvi irti, siellä ovessa oleva tarra kertoo myös onko ovi rakennettu aeroon vai ei. Lapussa on kaikki tiedot, onko sähköisiä ikkunanostimia tms heebeleitä rakennettu. On siinä muistaakseni myös valmistenumerokin.
Matti
Kyllä tämä omassa turbossa piti paikkansa.
Listassa mm väri, ei aero, lisäjarruvalo, man peilit, man hissit(lasit) jne... jne...
Kaikki täsmää auton varustukseen runkonumeroa myöten.
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
#1814
#1814
og900 aero
Tuli hankittua tollanen Aero, ainakin siinä on rekisteriotteessa mallin kohdalla maininta aerosta ja kuskin ovipahvin takana, ovessa olevassa lapussa lukee myös aero. Auto on -87 mallinen ja suomiauto.
#2260
96V4 "RS"
96V4 "RS"
voisiko selitys löytyä siitä että Aeroa harvemmin käytetään ympärivuotisesti joka kelin käyttöautona?Eski kirjoitti:Ovien alareunat (jotka jäävät helmojen alle) ovat kyllä yleensä paremmassa kunnossa Aeroissa kuin helmattomissa, vaikka kaikki aina väittää noita helmasarjoja auton ruostuttajiksi
Eski
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Noin muistaakseni luki minunkin finmade Turbossa.jcarlson kirjoitti:Purkamassani 900S:ssä (Ukin tuote) luki muuten ihan suomeksi "Ei Aero".
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Jossain muuallakin sisustassa muistaisin nähneeni aero-lapun (vaiko lappuja), kun en vaan muista missä9-5T kirjoitti:Eli kyseiseen oveen ei ole tehtaalla määrätty asennettavaksi levikettä, tieto tarvittiin oviesikokoonpanossa jotta asentaja jätti niittamatta alareunan tiivisteen paikoilleen.dimebak kirjoitti:Noin muistaakseni luki minunkin finmade Turbossa.jcarlson kirjoitti:Purkamassani 900S:ssä (Ukin tuote) luki muuten ihan suomeksi "Ei Aero".
Auto josta tonppa tuossa aiemmin kyseli oli tämä:
http://www.blocket.se/vi/9300648.htm?ca=1_8_s
Aika hassua, kun Ruotsin pojat väittävät aidoksi Aeroksi ja helmatkin puuttuu kokonaan..? Miksi joku olisi halunnut Aeron ilman helmoja..?
Eski
http://www.blocket.se/vi/9300648.htm?ca=1_8_s
Aika hassua, kun Ruotsin pojat väittävät aidoksi Aeroksi ja helmatkin puuttuu kokonaan..? Miksi joku olisi halunnut Aeron ilman helmoja..?
Eski
Ei, vaan kyllä ne oikeasti suojaa. Muovihelmallilissa tonnareissa sama juttu havaittavissa.lucaf kirjoitti:voisiko selitys löytyä siitä että Aeroa harvemmin käytetään ympärivuotisesti joka kelin käyttöautona?Eski kirjoitti:Ovien alareunat (jotka jäävät helmojen alle) ovat kyllä yleensä paremmassa kunnossa Aeroissa kuin helmattomissa, vaikka kaikki aina väittää noita helmasarjoja auton ruostuttajiksi
Eski
Ja selvähän se että noita on käytetty, kalliita autoja kun ovat olleet.