Soitin myyjälle, mutta eivät osanneet oikein varmaa sanoa onko aito vaiko eikö.

Eli auto on Saab 900, 3-ovinen combi coupe, 5-vaihteinen manuaali, Turbo16, vuosimalli 1987 ja valmistettu Trollhättanissa.Tonppa kirjoitti:YS3AD35L4H2003375 ja -87. Eka rekisteröinti -88 muistaakseni. Viistokeula kumminkin.
Soitin myyjälle, mutta eivät osanneet oikein varmaa sanoa onko aito vaiko eikö.
G-mies kirjoitti:Ai niin, yksi jippo on olemassa, mutta pitäneekö sitten paikkansa...
Pura ovipahvi irti, siellä ovessa oleva tarra kertoo myös onko ovi rakennettu aeroon vai ei. Lapussa on kaikki tiedot, onko sähköisiä ikkunanostimia tms heebeleitä rakennettu. On siinä muistaakseni myös valmistenumerokin.
Matti
voisiko selitys löytyä siitä että Aeroa harvemmin käytetään ympärivuotisesti joka kelin käyttöautona?Eski kirjoitti:Ovien alareunat (jotka jäävät helmojen alle) ovat kyllä yleensä paremmassa kunnossa Aeroissa kuin helmattomissa, vaikka kaikki aina väittää noita helmasarjoja auton ruostuttajiksi
Eski
Noin muistaakseni luki minunkin finmade Turbossa.jcarlson kirjoitti:Purkamassani 900S:ssä (Ukin tuote) luki muuten ihan suomeksi "Ei Aero".
Jossain muuallakin sisustassa muistaisin nähneeni aero-lapun (vaiko lappuja), kun en vaan muista missä9-5T kirjoitti:Eli kyseiseen oveen ei ole tehtaalla määrätty asennettavaksi levikettä, tieto tarvittiin oviesikokoonpanossa jotta asentaja jätti niittamatta alareunan tiivisteen paikoilleen.dimebak kirjoitti:Noin muistaakseni luki minunkin finmade Turbossa.jcarlson kirjoitti:Purkamassani 900S:ssä (Ukin tuote) luki muuten ihan suomeksi "Ei Aero".
Ei, vaan kyllä ne oikeasti suojaa. Muovihelmallilissa tonnareissa sama juttu havaittavissa.lucaf kirjoitti:voisiko selitys löytyä siitä että Aeroa harvemmin käytetään ympärivuotisesti joka kelin käyttöautona?Eski kirjoitti:Ovien alareunat (jotka jäävät helmojen alle) ovat kyllä yleensä paremmassa kunnossa Aeroissa kuin helmattomissa, vaikka kaikki aina väittää noita helmasarjoja auton ruostuttajiksi
Eski