Lomakkeessa kysyttiin mm. ammattia ja nykyisen auton mallia ja vuosimallia, joten todennäköisesti arvonta oli "arvonta". Sinänsä ymmärrettävää jos näin oli, tilaisuus lienee ollut kallis järjestää ja luonnollisesti tavoitteena on edistää uusien Saabien myyntiä.Svc kirjoitti:Pääsikö sinne kukaan, joka omistaa yli 15 v Saabin?Juha96 kirjoitti:Samat sanat ja ilmeet!!! Toivottavasti tempaus uusitaan.Tri-Lo kirjoitti:ShitshitSHITT..!Miksen mä tuonne päässyt!?!
Taisivat kutsua vain ns. potentiaalisia ostajia.
Pilots Wanted kampanja
9-3, 9-5, 9-5, 96 V4, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Kiinnostaa pääsikös? Hain kyllä mutta eipä tainnut jyskä pohjois puolelta päästä kukaan9-5T kirjoitti:Jospa ovat lukenee tätä foorumiaSvc kirjoitti:Pääsikö sinne kukaan, joka omistaa yli 15 v Saabin?![]()
Saab vs. ei Saab

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
-
- "Hirsch"
- Viestit: 849
- Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23
Rata 9-3:ssa oli tieliikenteeseen hyväksytyt renkaat, sellaiset alle seuraavaksi:). Kehuivat jarrujen olevan aeron vakiojarrut, mutta mahtaakohan aerossa olla uritetut levyt. Rata-auto hidastu hienosti kun lämäs vaan jarrun pohjaan.
Kaikilla autoilla tuli ajettua. 9-5 aero, 9-3 1.9Tid, 1.8t, 2.0t ja V6 aero.
Rata-autot taisi olla premier eventsin, että jos kovasti jäi vielä polttelemaan niin eiköhän niillä pääse pientä:) korvausta vastaan ajamaan:
http://www.premierevents.fi/index.php?s=3
Kaikilla autoilla tuli ajettua. 9-5 aero, 9-3 1.9Tid, 1.8t, 2.0t ja V6 aero.
Rata-autot taisi olla premier eventsin, että jos kovasti jäi vielä polttelemaan niin eiköhän niillä pääse pientä:) korvausta vastaan ajamaan:
http://www.premierevents.fi/index.php?s=3
9-5 2.0T ARC
NG9-5 TID4, NG9-3 Bp, 530e
NG9-5 TID4, NG9-3 Bp, 530e
Noh, mun Saab on vm. -87 ja siellä sitä tuli kurvailtuaJuha96 kirjoitti:Lomakkeessa kysyttiin mm. ammattia ja nykyisen auton mallia ja vuosimallia, joten todennäköisesti arvonta oli "arvonta". Sinänsä ymmärrettävää jos näin oli, tilaisuus lienee ollut kallis järjestää ja luonnollisesti tavoitteena on edistää uusien Saabien myyntiä.Svc kirjoitti:Pääsikö sinne kukaan, joka omistaa yli 15 v Saabin?Juha96 kirjoitti: Samat sanat ja ilmeet!!! Toivottavasti tempaus uusitaan.
Taisivat kutsua vain ns. potentiaalisia ostajia.

Mukava tapahtuma.
Kerrassaan pätevä auto tuo SportSedan/Combi, varsinkin Aeron alustalla. Mielestäni ihan omaa luokkaansa ajo-ominaisuuksiltaan Saabeista puhuttaessa. Ohjauksen vaste kaarreajossa ja alustan täsmällinen käytös vakuuttivat.
Se tomaatti-Aero 9-5 oli kyllä aika ikävä letku rata-ajossa. Suoralla varmaan ihan hauska peli, paukkua vaikutti olevan kohtuullisen hyvin pellin alla.
Täytyy todeta samoin kuin meikäläistä rata-Saabilla kuskannut rattimikko: "Kyllä Saappi on hyvä auto."
Kerrassaan pätevä auto tuo SportSedan/Combi, varsinkin Aeron alustalla. Mielestäni ihan omaa luokkaansa ajo-ominaisuuksiltaan Saabeista puhuttaessa. Ohjauksen vaste kaarreajossa ja alustan täsmällinen käytös vakuuttivat.
Se tomaatti-Aero 9-5 oli kyllä aika ikävä letku rata-ajossa. Suoralla varmaan ihan hauska peli, paukkua vaikutti olevan kohtuullisen hyvin pellin alla.
Täytyy todeta samoin kuin meikäläistä rata-Saabilla kuskannut rattimikko: "Kyllä Saappi on hyvä auto."
GM 900 se 2.0t -97 RE85
Tänään tuli sitten GM:ltä kirje, jossa kiiteltiin kiinnostuksesta tapahtumaan ja valiteltiin, että kaikkia ei voitu ottaa mukaan.
Kyseessä ei siis ollut mikään arvonta:
(Ai minäkö muka olisin kateellinen...
)
No, ihan asiallinen ele maahantuojalta huomioida myös ei mukaan päässeet.
Toivottavasti tulevien tapahtumien kohdalla tärppää.
Kyseessä ei siis ollut mikään arvonta:
Eli mukaan on valittu maksukykyiseksi katsottuja Saabin potentiaalisia ostajia, kuten markkinointiin kuuluukin.Kirje GM:ltä kirjoitti:... ilmoittautumisia tuli yli 900 ja vaikea tehtävä oli valita heidän joukosta testikuljettajat.
(Ai minäkö muka olisin kateellinen...

No, ihan asiallinen ele maahantuojalta huomioida myös ei mukaan päässeet.
Toivottavasti tulevien tapahtumien kohdalla tärppää.
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
No se, ettet päässyt mukaan, johtui varmaan noista kahdesta "vääränmerkkisestä" autosta, varsinkin siitä ranskalaisestaSvc kirjoitti:No, ihan asiallinen ele maahantuojalta huomioida myös ei mukaan päässeet.
Toivottavasti tulevien tapahtumien kohdalla tärppää.

#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007

Tuli GM-postina lohdutuksena sentään tämmöinen

S2E604033-00 - Saab Hotpack
Press the little button in the pack so that it turns from convex to concave. Within a few seconds it will start generating gentle heat that will last for up to 30 minutes. Hot Packs can be reused by placing the pack in boiling water for about 5 minutes, or until it has become completely transparent again. Contains common salt solution with a little vinegar.
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. -18
Joo, sama "pahoittelukirje" tuli postissa tänään. Ei auttanut, vaikka vasta 6 kk sitten ostin uuden SaabinSvc kirjoitti:Tänään tuli sitten GM:ltä kirje, jossa kiiteltiin kiinnostuksesta tapahtumaan ja valiteltiin, että kaikkia ei voitu ottaa mukaan.
Kyseessä ei siis ollut mikään arvonta:
Eli mukaan on valittu maksukykyiseksi katsottuja Saabin potentiaalisia ostajia, kuten markkinointiin kuuluukin.Kirje GM:ltä kirjoitti:... ilmoittautumisia tuli yli 900 ja vaikea tehtävä oli valita heidän joukosta testikuljettajat.
(Ai minäkö muka olisin kateellinen...)
No, ihan asiallinen ele maahantuojalta huomioida myös ei mukaan päässeet.
Toivottavasti tulevien tapahtumien kohdalla tärppää.

Tai jos se oli merkki mulle, että uutta autoa ostaessa voisi alkaa harkita muitakin merkkejä

911 turbo manuaali, Boxster PDK. Saab-historia: from two stroke to turbo
Kirje GM:ltä wrote:
... ilmoittautumisia tuli yli 900 ja vaikea tehtävä oli valita heidän joukosta testikuljettajat.
Kilpailun "sääntöjen" mukaanhan osallistujat valittiin perusteluiden perusteella... Eli kirjeen sanamuoto oli ihan oikea. Pahoittelukirjeessa myös kerrottiin, että tapahtuma uusitaan tulevaisuudessa huikean suosion takia.
9-5 2.0T ARC
NG9-5 TID4, NG9-3 Bp, 530e
NG9-5 TID4, NG9-3 Bp, 530e
-
- "Viggen"
- Viestit: 555
- Liittynyt: Ke Joulu 10, 2003 10:02
- Paikkakunta: Lemi