Boiga kirjoitti:
Kuitenkin tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen, toi aero on loistava auto (hieman puhditon tohon vanhaan tonnariin verrattaessa kuitenkin)..
Siis, anteeksi?
Aero puhditon 2,3T:n verrattuna
Siinä on sitten jotain vikaa, tai sitten tuo sinun vanha Tonnari melkoisesti piristetty.
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
MacTurbo kirjoitti:
Siis, anteeksi?
Aero puhditon 2,3T:n verrattuna
Siinä on sitten jotain vikaa, tai sitten tuo sinun vanha Tonnari melkoisesti piristetty.
Ei välttämättä, omakohtaisella kokemuksella vakio 2.3T DI/APC vs. vakio trionic 2.3T on paljon "kiukkusemman" oloinen. Johtuu varmaan siitä hevosenpotkusta, joka tulee karvan yli 2000rpm, ainakaan ajamissani trionic vehkeissä ei tuollaista "selvää" potkua tullut. Lisäksi Aerossa on julmetun pitkät välitykset, jotka syö terävyyden tunnetta kiihdytyksistä.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Tuohon 9000 vs. cabbe keskustelua sivutakseni, täytyy taas tämän päivän cruisailujen jälkeen todeta että jos turbosta tulee riippuvaiseksi, niin tulee myös cabrioletista.
Kun on cabben makuun päässyt, ei voi kuvitella olevansa ilman. Tämänpäiväisen hymyn poispesuun naamalta tarvitaan taas kohtuullinen mätkylappu verottajalta
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
MacTurbo kirjoitti:Tuohon 9000 vs. cabbe keskustelua sivutakseni, täytyy taas tämän päivän cruisailujen jälkeen todeta että jos turbosta tulee riippuvaiseksi, niin tulee myös cabrioletista.
Kun on cabben makuun päässyt, ei voi kuvitella olevansa ilman. Tämänpäiväisen hymyn poispesuun naamalta tarvitaan taas kohtuullinen mätkylappu verottajalta
Mä kyllä uskonkin, että turbo cabbe kesällä, on vain ihan lyömätön.. ku vaan olis varaa ostaa kumpikin..