KAPU2 kirjoitti:
Tuotteen hinta 200$, arvioidut lähetyskustannukset 251$ (voivat muuttua), yhteensä googlen tämänhetkisellä kurssilla 319.540881 Euros. Tähän päälle sitten tullit(?) ja pk Suomessa.
Tililtä lähti 196€ (274$) eli ei ne lähetyskustannukset niin kauheat olleetkaan lopulta. Kamojen arvioitu saapumispäivä 26.8.
KAPU2 kirjoitti:
Tuotteen hinta 200$, arvioidut lähetyskustannukset 251$ (voivat muuttua), yhteensä googlen tämänhetkisellä kurssilla 319.540881 Euros. Tähän päälle sitten tullit(?) ja pk Suomessa.
Tililtä lähti 196€ (274$) eli ei ne lähetyskustannukset niin kauheat olleetkaan lopulta. Kamojen arvioitu saapumispäivä 26.8.
Hieno homma
Vieläkö sais hammastangon jotenki autoon kiinni, niin tuollahan tohtis pian ajaa yhen käden varassa.
Puslasetin hinnaksi tuli lopulta 196/10 + 26/9 (postit) + 43/10 (alv ym.) = 26,8€. Oon lähettänyt privalla tilinumeron kaikille osallistujille, eli laittakaas rahat tulemaan tännepäin. Vien setit postiin sitä mukaa kun rahat ovat tilillä.
Milläs te olette nuo alkuperäiset irrottaneet ja paljonko kiroilua on odotettavissa? Onnistuuko raidetangot paikallaan? Ainakin pyörät kääntää vasemmalle äärilaitaan, ovat nuo aika mukavasti hollilla.
Oli: OG9-3 2.0t 2003 On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm) Muuta: Kiina TECH2
Avaat konepellin alle ja katsot koneen taakse. Siellä näkyy hammastanko, jonka keskelle tulee pyöriltä raidetangot. Puslat tulevat raidetangon sisäpään kiinnitykseen, eli siihen missä kumpikin raidetanko on 15mm kantaisella pultilla kiinni hammastangossa.
Oli: OG9-3 2.0t 2003 On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm) Muuta: Kiina TECH2
SS kirjoitti:Milläs te olette nuo alkuperäiset irrottaneet ja paljonko kiroilua on odotettavissa? Onnistuuko raidetangot paikallaan? Ainakin pyörät kääntää vasemmalle äärilaitaan, ovat nuo aika mukavasti hollilla.
Mun autosta ainaki lähti ku ruuvimensselillä vähä kampes.
Alkuperäset puslat oliki ihan loppu, luulis ajettavuuden parantuvan näiden myötä.
Kävin sitten ajankuluksi nuo vaihtamassa, aikaa meni ehkä noin 45min. Alkuperäiset olivat kyllä vielä ihan ehjät, mutta löytyi hyllystä sopivan pieni ulosvetäjä jolla sain ne ulos. Ilman ulosvetäjää olisi mennyt vaikeaksi. Saa nähdä vaikuttaako mitään noiden vaihto...
Oli: OG9-3 2.0t 2003 On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm) Muuta: Kiina TECH2
SS kirjoitti:Kävin sitten ajankuluksi nuo vaihtamassa, aikaa meni ehkä noin 45min. Alkuperäiset olivat kyllä vielä ihan ehjät, mutta löytyi hyllystä sopivan pieni ulosvetäjä jolla sain ne ulos. Ilman ulosvetäjää olisi mennyt vaikeaksi. Saa nähdä vaikuttaako mitään noiden vaihto...
Eli paikallaan ollessa (raidetangot) vaihdoit nuo puslat kolmeen varttiin? No eipä ole iso työ. Itsellä vielä vaihtamatta.
SS kirjoitti:Avaat konepellin alle ja katsot koneen taakse. Siellä näkyy hammastanko, jonka keskelle tulee pyöriltä raidetangot. Puslat tulevat raidetangon sisäpään kiinnitykseen, eli siihen missä kumpikin raidetanko on 15mm kantaisella pultilla kiinni hammastangossa.
Hyvä kuvaus, eiköhän ne sieltä paikallistu. Pitää lähteä tutkimaan josko vaihto onnistuisi ilman ulosvetäjää, sellaista kun ei nyt ole saatavilla.