^Yhden auton museoinnin kokemuksella, niin sen kohdalla huomautettiin suullisesti taka-akselin pintaruosteesta ja merkittiin papereihin miinusmerkki peltivanteiden pienistä ruostekohdista. Jos standardi on ollut sama tuon kohdalla, katsastuskommentista päätellen on keväällä saanut museostatuksen, niin ei pitäisi olla ruoste ongelmana. Mutta, itsehän nuo pitää tsekata. Eihän tuo todellakaan ole kallis, vastaavilla spekseillä varustettu samanikäinen Mersu kantaa kaksin-tai kolminkertaista hintalappua jne., toki se taisi olla kalliimpi jo alunperin
Katsotaan, ollaanko keväällä vielä hengissä ja mikä on mieli, mutta joku tuollainen kyllä kiinnostaa. Toki jos miettii käyttökustannuksia, niin joku siisti japsi pienemmällä pääomakululla ja monta litraa pienemmällä kulutuksella olisi tietenkin järkevämpi. Vaan mistä löytyisi siisti W123/124 Mersu, automaattilaatikolla ja dieselkoneella, järkevällä hinnalla ja museoituna tai kelpoisena/melkein kelpoisena. Siinäpä kysymystä kerrakseen.
Ai niin:
From America with love:
Eikäku from China with love:
Sisällä oli liki kilon mötikkä Mustaan, eli automaattivaihteiston säätöventtiili. Tiivisteet ok ja mötikkäkin näytti siltä miltä pitää, oikein muovin sisässä varastorasvat ja kaikki. Saa nähdä mitä tästä tulee, ehkä hyvä, toivon !? Vaihto tilattu 14.9, osa paikalleen ja Vsa:n sopeutus ym. tarvittavat. Samalla katsovat myös tohon mötikkään tulevat johdotukset ym.
![Kuva](https://i.imgur.com/ED9JYlw.jpg?1)
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06, Honda Accord 2.4 Tourer-08 AT Executive Advanced
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634