Kitkat ja liukas mutkatie, ei ongelmaa. Kaasun annostelu on erittäin helppoa, varmasti saisi sutimaan jatkuvasti, kun kesällä märälläkin sutaisee. Kiihtyvyys on riittävä varovaisemminkin polkaistessa. Ajotiloista käytän normal:ia edelleen, jos oikein pääkallokelit tulevat, niin voi toki vaihtaa ecolle, joka vastaa perinteisen automaatin winteria, kun lähdetään kakkosella liikkeelle jne. Mutta, en usko että tarvitsee.
Ajoavustimista ei ole oikein vielä kuvaa, kun ei alle päiväsakkojen ajaessa tehnyt mitään temppuja, vaikka vähän yritinkin.
Ainoastaan kulutuslukemat ovat "hurjia" vs. kesä jo näissä muutaman asteen pikkupakkasissa ja pöperökeleissä. Tankillisen keskikulutus tähän mennessä auton mukaan 18.2 kWh, isoin yhden suunnan kulutus kaupunkiin on ollut karvan yli 20 kWh, kun auto oli seissyt 3pv ajamatta ja unohdin esilämmittää.
Uudesta saakka keskikulutus on nyt 14.0 kWh, alimmillaan käväisi 13.7 kWh ja nousee nyt kevättä kohden hitaasti kunnes taas lämpö voittaa.
Eipä muuta, mittarissa nyt 7400 km ja risat, yhdeksäs kuukausi menossa, joten ylikilometreistä ei tarvitse maksaa, jos tämän joskus luovuttaisi pois, mikä on epätodennäköistä. Toki riippuen miten näiden hintakehitys menee vs. lyhennykset. Hyvä kun 10000 km tulee vuodessa. Periaatteessa semmonenkin diili riittäisi, jos ja kun siinä sivussa joku fiksattava/harraste olisi rinnalla lämpimän kauden.
Helga on matkustanut Konan takapenkillä omassa "pedissään" paljonkin ja kuulemma "ihan ok".

Vaikka toki luonnossa on kivempaa, hihnassakin.
