https://www.nettiauto.com/10778444
Berlingon tilat, Pipsa Possun Campervanin ulkomuoto, sähköinen voimalinja, ultimate-no-nonsense ja takapenkkikin näyttää just niin viihtyisältä kuin mitä lapset ansaitsee
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Eikös tää näytä ihan siltä Elcatin kopiolta, joka oli vissiin joku Suzuki Carryn johdannainen?!AZP kirjoitti: ↑Ti Syys 17, 2019 17:15Löytyiköhän Saabinkorvaaja viimein?
https://www.nettiauto.com/10778444
Berlingon tilat, Pipsa Possun Campervanin ulkomuoto, sähköinen voimalinja, ultimate-no-nonsense ja takapenkkikin näyttää just niin viihtyisältä kuin mitä lapset ansaitsee![]()
Osin off-topic, mutta minäpä pääsen Berlingo-kantaan, tavallaan! Kyseessä on ensimmäistä korimallia oleva ihka aito sitruuna. Ja halpa oli.AZP kirjoitti: ↑Ti Syys 17, 2019 17:15Löytyiköhän Saabinkorvaaja viimein?
https://www.nettiauto.com/10778444
Berlingon tilat, Pipsa Possun Campervanin ulkomuoto, sähköinen voimalinja, ultimate-no-nonsense ja takapenkkikin näyttää just niin viihtyisältä kuin mitä lapset ansaitsee![]()
VAG diesel.
Onhan noissa varmaan tinkivaraa jos oikein haluttaa ostohousuihin hypätäRattivaihde kirjoitti: ↑To Syys 19, 2019 10:34https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/10715117
Lähemmäs 90tkm vuodessa seitsemän vuotta. Ja hintaa edelleen melkein viisinumeroinen summa
Edit: https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/10667870
150tkm vuodessa kolme ja puoli vuotta, ja 15000€![]()
Vaikka jostain tipahtaisi pieni lottovoitto joka vaadittaisiin välirahaksi Sitikasta vaihtaessa, tuo kirveellä veistetty kojelauta kyllä varmistaa että pysyn W/S212:sta erossa.Henri S kirjoitti: ↑La Syys 21, 2019 11:30Onhan noissa varmaan tinkivaraa jos oikein haluttaa ostohousuihin hypätäRattivaihde kirjoitti: ↑To Syys 19, 2019 10:34https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/10715117
Lähemmäs 90tkm vuodessa seitsemän vuotta. Ja hintaa edelleen melkein viisinumeroinen summa
Edit: https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/10667870
150tkm vuodessa kolme ja puoli vuotta, ja 15000€![]()
. Penkithän on nuo Mersun jouhimallit ja automaatti-ilmastointi Saabiin tottuneelle järkytys ja ahtaita ovat, sedanin tavaratila varsinki. Etupään niveliä ja jarruhommia vähän väliä, jos on ilmajouset takana ne aiheuttaa ongelmia ja pyörrettä pankkitilille, ureahommat sille pääle sattuessaan kusisia, hienonhieno näyttö ja varsinki sen käyttöliittymä vaatii opiskelua jotta esim navin käyttö olis sujuvaa. Osat on kalliita ja työt myös, tekniikkaa on aika paljon ja varsinki jos haluaa käyttää merkkihuoltoa.
Hyviä puolia pieni kulutus, menee oikeasti sukkamehuilla maantiellä eikä kaupungissakaan kovin helpolla yli kahdeksan (kokemusta muutamia kymmeniä tuhansia 4matic farkusta). Todella hyvä ajaa, hiljainen, voimalinjaa voi huoletta kutsua kestäväksi, sisustus laadukas ja erittäin kestävä, ledivalot on hyvät tuomosiksi tehtaan jäljiltä oleviksi (sopivassa kelissä noita älyvaloja on hauska seurata). Radio aivan helkkarin hyvä kuulumaan, en ole vielä semmoseen paikkaan jotunu ajamaan etteikö jenkka sois. Summa summarum, ei kannata sekottaa tätä toiseksi viimästä E mallia niihin ruosteisiin Sprinttereihin ja väyrysiin joita tuola pyörii pilvin pimein pitkin maanteitä.