Ihmettelyketju
Re: Ihmettelyketju
Hypotenuusani oli väärä. Putki on sökönä, mutta sytytin toimii. Tuli testattua molemmat apuna ehjä putki ja ehjä sytytin.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Ihmettelyketju
Manuaali-ilmastoitu femma. Nyt kun sellaisella on tullut parisen viikkoa pörrättyä niin ihmetellä täytyy, että miksi ensimmäinen omistaja on halunnut manuaali-ilmasinnin... Eikö näissä kaikissa femmoissa kuitenkin ole ACC ollut vakiona?
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: Ihmettelyketju
Vaikuttaako maptunparts.fi hintoinen valuuttakurssit vai mikä, kun tilaamani tuote on muutaman euron kalliimpi tänään kuin eilen?
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Re: Ihmettelyketju
^aiheutit kysyntäpiikin!
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: Ihmettelyketju
Ferritan pöntöissä oli Outokummun suojateipit päällä Sigun takaa löytyy kuvaakin.
Kysyntäpiikkiin liittyen, se on tänään 46€ kalliimpi
Kysyntäpiikkiin liittyen, se on tänään 46€ kalliimpi
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Ihmettelyketju
Citikalla ajettiin kameran ohi rikesakkovauhtia kuukausi sitten. Poliisilta tuli postia, laitoin vastustamisilmoituksen tms. bumerangina heti seuraavana arkipäivänä menemään, perusteluna etten ajanut itse (mikä on totta). DDR-tyyppisen kuljettajan henkilöllisyys ja tunnustus -osion vedin täyteen ranskalaisia viivoja.
Nyt ei ole kuulunut reiluun kolmeen viikkoon mitään. Eikös nuossa ole jokin raja, kuinka pitkä aika rikkomuksesta saa kulua kunnes oikea kuljettaja saa sakkomääräyksen
Nyt ei ole kuulunut reiluun kolmeen viikkoon mitään. Eikös nuossa ole jokin raja, kuinka pitkä aika rikkomuksesta saa kulua kunnes oikea kuljettaja saa sakkomääräyksen
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7570
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: Ihmettelyketju
Ehkäpä ne kutsuu kuultavaksi asemalle,jos on kiistänyt ettei ole itse ajanut.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Ihmettelyketju
^Niin siinä kai pitäisi käydä, mutta kyllä tällaisella viiveellä alkaa olla jo arpapeliä selvittää auton liikkeitä. Hädin tuskin muistan mitä tein toissasunnuntaina, saatika sitten kuka autollani ajoi viisi viikkoa sitten sunnuntaina.
Ehkäpä sieltä kutsu kuitenkin vielä tulee. Palan halusta päästä antamaan omat kommenttini toiminnan järkevyysasteesta.
Ehkäpä sieltä kutsu kuitenkin vielä tulee. Palan halusta päästä antamaan omat kommenttini toiminnan järkevyysasteesta.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Ihmettelyketju
Kannattanee tarkastella asiaa lainsäädännön hengen toteutumisen näkökulmasta. Jos se toteutuu, suosittelen ottamaan yhteyttä omaan kansanedustajaasi
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7570
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: Ihmettelyketju
Enpä ole vielä tähänpäivään mennessä saanut kameraa välähtämään, siitä on kai garminia kiittäminen.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Re: Ihmettelyketju
Turussa ainakin Satakunnantiellä kamerat säädetään todella herkiksi. Varmaan yli viisi kertaa välähtänyt siitä asti kun tolpat asennettiin (oliskohan pari vuotta). Kertaakaan ei ole postia noista väläyksistä tullut, todellista vauhtia on ollut ehkä 2-5 km/h yli rajoituksen. Pistää nuo välähdykset toki rauhoittamaan ajamista, joten ehkä se on tarkoituskin olla se löyhin huomautus ylinopeudesta. Huomautuskirje on vasta sitten se seuraava taso.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Ihmettelyketju
Ajoin eilen pitkästä, pitkästä aikaa Saabilla, nimittäin äidin femmalla. Kyllä oli sitten outo tuntuma Citroenien, Volkswagenien ja Toyotan jälkeen. Kulkupuoli oli luonnollisesti etanolin voimin kunnossa, mutta kaikki tuntui kovin kulmikkaalta, vaikkei auto ole kuin pari vuotta vanhempi kuin uusimmat edellämainituista, ja kymmenen vuotta uudempi kuin vanhimmat.
Automaatti ryöm..., ei, hyökkäilee eteenpäin niin että jarrupoljin on tulipeltiä vasten liikennevaloissa, vastaavasti moottorijarrutusta ei ole käytännössä lainkaan ja vaihteena kaikissa tilanteissa nelonen tai vitonen. Käsijarru on puolestaan löysä naksuva keppi joka ei juurikaan vaikuta mihinkään, käyttöjarrut hitaan tuntuiset, alusta erittäin laajaliikkeinen (huom. jopa C5:n omistajan mielestä ), ohjaus tuntumaltaan suurpiirteinen, pyyhin- ja vilkkuviikset paukkuvat äänekkäästi mutta epätarkasti asennosta toiseen, ratti on valtava ja säädöstä riippumatta korkealla, ajoasento oudon pysty ja korkea ja virtalukko todella oudossa paikassa.
Niin se normaali ja oikeanlainen muuttuu omien tottumusten ja autojen vaihtuessa... En siis väitä että kaikki femmat olisivat tuollaisia tai hauku kaikkien femmakuskien rakkaita autoja, totean vain että ei edelleenkään ole minua varten.
Automaatti ryöm..., ei, hyökkäilee eteenpäin niin että jarrupoljin on tulipeltiä vasten liikennevaloissa, vastaavasti moottorijarrutusta ei ole käytännössä lainkaan ja vaihteena kaikissa tilanteissa nelonen tai vitonen. Käsijarru on puolestaan löysä naksuva keppi joka ei juurikaan vaikuta mihinkään, käyttöjarrut hitaan tuntuiset, alusta erittäin laajaliikkeinen (huom. jopa C5:n omistajan mielestä ), ohjaus tuntumaltaan suurpiirteinen, pyyhin- ja vilkkuviikset paukkuvat äänekkäästi mutta epätarkasti asennosta toiseen, ratti on valtava ja säädöstä riippumatta korkealla, ajoasento oudon pysty ja korkea ja virtalukko todella oudossa paikassa.
Niin se normaali ja oikeanlainen muuttuu omien tottumusten ja autojen vaihtuessa... En siis väitä että kaikki femmat olisivat tuollaisia tai hauku kaikkien femmakuskien rakkaita autoja, totean vain että ei edelleenkään ole minua varten.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Ihmettelyketju
Pitäiskö pistää se femma kuntoon? Minua ihmetyttää että verrataan em. tavalla todennäköisesti ehjää autoa varmasti tuolla kuvauksella vialliseen.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: Ihmettelyketju
Miulla on pösön boxer korkea ja pitkä malli, tässä kulkineessa on jokin mikä väläyttelee kameroita alvariinsa vaikka nopeus olisi alle sallitun. Kehä 3 muutamat kamerat välähtävät usein vaikka lasken nopeuden 76-77 navin mukaan, ja nopeusmittarin viisari on silloin karvan yli 80.
Pösön keulassa on 4x xenon lisävaloja ja tuulilasin yläpuolella aurinko lippa, en tiiä mikä välkynnän aiheuttaa mut poliisilta ei oo tullut kertaakaan postia.
Saab OG9-5 AERO -00 harraste auto
Volvo V90 -17 käyttis
Volvo V90 -17 käyttis