nix0n kirjoitti:Jännä miten tuo saatavuus vaihtelee paikkakunnittain. Onneksi täällä saa kylmiltäasemilta myös 98. Kesällä matka Sulkavalle ja takaisin tuotti päänvaivaa, kun matkalla ei oiken löytynyt muuta kuin 95.
Sit on kyllä Saabissa vikaa, jos ei tankillisella pääse Kotkasta Sulkavalle ja takasin
Pola kirjoitti:Sit on kyllä Saabissa vikaa, jos ei tankillisella pääse Kotkasta Sulkavalle ja takasin
Pihi kun on, niin en tankannut täyteen Jatkossa tietää laittaa tankin täyteen kyseiselle matkalle
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
samhiort kirjoitti:Minäkin kävin eilen tankkaamassa molemmat autot täyteen, kun kerran "halvalla" sai. Onneksi oli sen verta paljon tavaraa vielä tankeissa, että en köyhtynyt kun vähän yli 100€
Aisse oli sun farmaris mis klubikilventaustat!
Jeps kyllä se olin minä. Ja hetken päästä olin uudestaan tankaamassa cabbea
Niin sulla vielä tomaatti samalla koneella ja jos esim stage 3, niin en kyllä tosiaan enää suosittele .
Hitaimmassa tuli luistoa 3:lla ja 4:lla 3000 kohdalla (1bar=2600 [mitattu roto-dynossa]). 2:lla luistaa rengas. Vaikka hauskaahan se on ku nyt vetää viivaa melkeen 120 asti . Taitaa toi litku olla sen merkki et tehoa ei tontussa enempää tiehen saa (pikkuvauhdit).
en tiedä onko vaan sattumaa mutta tankkasin lauantaina vpoweria. Sunnuntaina menikin sitten 3vaihteen rattaat kun kiihdytin 80kmh-120kmh. Nyt pitää kauheaa rousketta ja kolmosella ei liiku ollenkaan.
saapasi kirjoitti:Niin sulla vielä tomaatti samalla koneella ja jos esim stage 3, niin en kyllä tosiaan enää suosittele .
Hitaimmassa tuli luistoa 3:lla ja 4:lla 3000 kohdalla (1bar=2600 [mitattu roto-dynossa]). 2:lla luistaa rengas. Vaikka hauskaahan se on ku nyt vetää viivaa melkeen 120 asti . Taitaa toi litku olla sen merkki et tehoa ei tontussa enempää tiehen saa (pikkuvauhdit).