
[AUTON TEHONMITTAUSTA TARJOLLA HALUKKAILLE OULUSSA]
Mulle voi pistää mailina laput jos jollakin ei ole levytilaa verkossaAksu900 kirjoitti:Vehkeet kesti mainiosti ja tuloksetki aika sopevia! Jokainen laittakoon omiaan jossei halua salailla.![]()
Itehän olin vain varikkopojuna.
oruosaar@"POISTA"cc.hut.fi
poista osoitteesta "Poista"
#1730
500whp.net member
500whp.net member
-
- "Viggen"
- Viestit: 675
- Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
- Paikkakunta: Kronoby
- Viesti:
Noniin tulihan käytyä vakoilemassa, hieman myöhässä olin kun piti kaks tenttiä kirjottaa aamupäivällä.
Eipä enää kehtaa oulussa elvistellä omalla penkkilapulla
Niin ja kuvia kun pyysitte niin tässä on hieman pihalta kuvia, oulun karjuja
http://koti.mbnet.fi/stress/penkkipaivat/
Eipä enää kehtaa oulussa elvistellä omalla penkkilapulla


Niin ja kuvia kun pyysitte niin tässä on hieman pihalta kuvia, oulun karjuja

http://koti.mbnet.fi/stress/penkkipaivat/
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Timppa vois laittaa tulokset näkyville, eikai se mikään salaisuus ole 

Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
Lexus GS 300
Ja mulla jotakin seuraavanlaista:
Pyöräteho 164.5kW
Pyöriltä vääntö yli 450Nm (tarkkaa lukemaa ei saanut kun se sama printteri joka on ollut paskana jo siitä asti kun ne on niitä testejä tehneet ei tietty toiminut kuin osan aikaa)
Erona näihin muiden tehoihin se että pyöräteho on noin 15-17% pienempi
kuin moottoriteho (manuaaleissa).
Max kierrokset 5820rpm
Kulkineessahan on se 147kW boksi ja 3"DP, katti paikallaan. pieniä modauksia kannessa, pakosarjassa ja turbossa (muuten orkkis) ja tietty se Bleeteri. Paineita sen 0.9bar piikkinä ja siitä sitten putoaa 0.7 josta sitten taas nousee tuonne 0.9 paikkeille. Ja kysessähän oli tomaatti eli tuon pyörätehon kun kertoo 20-25% hukkateholla niin saa konetehon. Manuaalilla se on siinä 15-17% mutta kunhan saan tuon käyrän sieltä niin sitten parempia ja tarkempia tietoja... Kaksi vetoa tehtiin ensimmäisenä ja viimeisenä. Eka veto oli 152.6kW ja toka tuo 164.5kW, eka meni munille kun painoi kickdownille liian aikasin. Toka meni ok.
Kirjottelen lisää tuon "Virityksiä ja Huomioita" topiikin alle niin pysyy kartalla.
Muokattu: Kuvat lisätty tuonne kotisivulle projekti kansioon, siellä on myös kuvaruutu otokset tuon toisen vedon käyristä.
V-M
P.S ihan kuriositeettina voisi mainita tuon hauskan lukeman ekan dynolapun väännön osalta = 685Nm!
Pyöräteho 164.5kW
Pyöriltä vääntö yli 450Nm (tarkkaa lukemaa ei saanut kun se sama printteri joka on ollut paskana jo siitä asti kun ne on niitä testejä tehneet ei tietty toiminut kuin osan aikaa)
Erona näihin muiden tehoihin se että pyöräteho on noin 15-17% pienempi
kuin moottoriteho (manuaaleissa).
Max kierrokset 5820rpm
Kulkineessahan on se 147kW boksi ja 3"DP, katti paikallaan. pieniä modauksia kannessa, pakosarjassa ja turbossa (muuten orkkis) ja tietty se Bleeteri. Paineita sen 0.9bar piikkinä ja siitä sitten putoaa 0.7 josta sitten taas nousee tuonne 0.9 paikkeille. Ja kysessähän oli tomaatti eli tuon pyörätehon kun kertoo 20-25% hukkateholla niin saa konetehon. Manuaalilla se on siinä 15-17% mutta kunhan saan tuon käyrän sieltä niin sitten parempia ja tarkempia tietoja... Kaksi vetoa tehtiin ensimmäisenä ja viimeisenä. Eka veto oli 152.6kW ja toka tuo 164.5kW, eka meni munille kun painoi kickdownille liian aikasin. Toka meni ok.
Kirjottelen lisää tuon "Virityksiä ja Huomioita" topiikin alle niin pysyy kartalla.
Muokattu: Kuvat lisätty tuonne kotisivulle projekti kansioon, siellä on myös kuvaruutu otokset tuon toisen vedon käyristä.
V-M
P.S ihan kuriositeettina voisi mainita tuon hauskan lukeman ekan dynolapun väännön osalta = 685Nm!

Viimeksi muokannut V-M, Su Huhti 03, 2005 12:54. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Moro. Kerrotaampas omatkin kuulumiset.
Eli autohan on t16kat -90
Vakiona 160hv(5500rpm)/255Nm(2800rpm)
Autossa erona vakioon:
-BSR bensalastu.
-Tonnarin cooleri.
-Ahdot nostettu barin tuntumaan.
Penkkipäivän tulos:
216,4hv(5520rpm)/324.3Nm(4060rpm)
EDIT: Laput näytille!


Eli autohan on t16kat -90
Vakiona 160hv(5500rpm)/255Nm(2800rpm)
Autossa erona vakioon:
-BSR bensalastu.
-Tonnarin cooleri.
-Ahdot nostettu barin tuntumaan.
Penkkipäivän tulos:
216,4hv(5520rpm)/324.3Nm(4060rpm)
EDIT: Laput näytille!
Viimeksi muokannut Turbo900, Ke Huhti 06, 2005 10:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.