bilteman ämpäriä verrattu orggis saabbilaiseen ja yksyhteen samanlainen on. ei alkuperäisessäkään ole ylimääräisiä reikiä.
Juu, epäile vaan. Eipä tuosta haittaa ole ja sillä se toimimaan saatiin tässä kaverin tapauksessa. 2 ämpäriä mekin sinne vaihdettiin ja vasta kun 3 kerran ylös otettiin ja reikä kylkeen, tuon ohjeen mukaan kairattiin, niin auto rupes toimimaan.
Mut jokainen tietty tekee autolleen mitä haluaa.
Saab 9-5 Vector 2,0T -03
Volvo V70 T4F -12
Ex: Saab 9000CS 2,0t -97
No niin - Vapaavirtauspumppu. Kuin nämä ilmaputsarit mihiin kärpäisestä isompi ötökkä jää vain jumiin.
Voiko jotakin tukkia tätä ämpärin "verkkoa" ,että jos tankki täynä -kaikki OK mutta jos polttoainen pintaa laske sitten ... .
mutta kävin tuossa koeajolla eilis illan sammumisen jälkeen .
löysäsin tankin korkin havainto :
heti ekalla startilla jäi käymään no ei muuta ku maantielle . ajoin about saman matkan mitä työmatkani on ei nykistä eikä sammumista .
tutkinta jatkuu sain ostettua orggis ämpärin ja pumpun ja toinen samanlainen setuppi odottaa itäsuomessa , hyllyssä lisäksi orggis walbro ylimääräisenä.
mutta ennenkuin alan poraamaan tai vaihtamaan systeemiä otan "riskin" testaamalla. eli korvausilmaa ei vissiin tankki saa... en tiedä .
mut tutkitaan. jos ämpäri on täys bensaa kuten ensimmäisellä kerralla ku vaihdoin ämpärin toiseen ni tuskin porattu reikä auttaa asiassa ????
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Jos se vika oikeasti ilmenee puhtaasti sen mukaan miten paljon tankissa on ainetta, niin melkein väkisinhän sen vian on oltava tankissa. Teoriassa joku ihanan mystinen sähkövika voisi ilmetä sen mukaan minlälaista signaalia bensamittari tankista antaa, mutta se lienee vähän kaukaa haettua (tosin helposti testattavissa irtottamalla anturin piuha).
Mutta siis jos se bensan määrä korreloi selvästi vian ilmenemisen kanssa, niin keskittyisin vianetsinnässä tankkiin ja siihen liittyviin laitteisiin. Tosin jos ämpäri pumppuineen ja letkuineen sekä tankin korkki on jo poissuljettu, niin en tiedä mistä se vika voisi enää johtua.
Tosiaan jos piuhan päähän olet menossa niin yrittäkää saada vika päälle ja data arvoja seuraamalla romahtaako polttoaineenpaine vai kyykkääkö sähköpuoli niin pääsis vähän syvemmälle. Tosin niinkuin AZP mainitsi niin vaikea kuvitella et sähköihinkään liittyisi jos on riippuvainen polttoaineen pinnan määrästä.
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projektisäädöissäporsimusits back againIts dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Tänään vaihdettiin n.100tkm ajettu orggispumppu ämpäreineen paikalleen , tarkkasilmäinen asentaja siis ihan saab huollosta lomalla tuli euroja vastaan tutkimaan ja havaitsi että tankin sisällä olevat loiskelevyt? Ovat ihan miten sattuu . Työnnettiin ne pois ämpärin luota eli taas ollaan ihan testiajon varassa no huomenna töihin ni eiköhän se totuus paljastu äkkiä.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
viewtopic.php?t=188583
Tuolla jotain tarinaa loiskelevyistä,ainakin kohon jumitukseen voisi vääntyneet levyt vaikuttaa ja saattaisi antaa optisen harhan polttoainemittarin näyttämälle jolloin todellinen polttoainemäärä voisikin olla paljon pienempi ja pumppu pääsisi haromaan ilmaa? en tiedä voisiko olla mahdollista mutta toivottavasti hyvää arvailua..
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projektisäädöissäporsimusits back againIts dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-