Työpäiväni alkaa n. klo 8 aamulla ja en kovinkaan montaa kertaa talven aikana ruuvaillut ajastinta eri asentoon. Jos sen pari kertaa talven aikana piti säädellä eri asentoon en nähnyt sitä mitenkään ylitsepääsemättömän hankalaksi. Jos nyt ohimennessään koirien kanssamuppelo kirjoitti:Ja kun se tolppa toimii ajastimella niin ennakoit aina 2h ennen kuin minnekkään lähdet ja vitutukseen asti ruuvaat sitä tolppaa aina joka kerta kun lähtös on eri aikaan... Eli ei ongelmattoman kiva oo tuokaan.
E: ja kun tossa mulla on 24k kello joka lämmittää 2-0h kohdalla niin illalla kun lasket aina väärin montako tuntia on lähtöön niin taas ketuttaa.
Enemmän vitutti se vanha systeemi jossa klo 03 tasan reikä reikä pamahti kaikki 70x2x800wattia päälle ja toivottiin että sulakkeet kesti. Tietysti paukkupakkasilla kun kaikki pistävät autonsa tolppaan ja vielä sisätilalämppäreitä päälle, oli kiva astua aamulla kylmään autoon.

Kyllä tuota webastoakin on ärsyttävä arvailla oikeisiin aikoihin, mutta se täytyy kestää...