V.J.S kirjoitti:Volvon nivomat systeemin iskarit maksaa sitten ihan perkeleesti (oliko n. 500-600€/kpl), eli kannattaa välttää kuin ruttoa Nivomat-varusteista autoa.
645€ on muuten päivän hinta, kaverille laittovat nimittäin perjantaina uudet
Hah. Saab tai Ovlov siihen osaisi entinen naapurini vastata sata varmasti niin, että se miellyttäis meitä saabisteja joksi lasken myös itseni. Hän nimittäin toimi liikkuvana varaosa ja tarvikemyyjänä Volvolla, ja päätti lopulta kokeilla Saabia työnantajana ja jo kuukausi vaihdon jälkeen hän sanoi tää olis pitänyt tehdä jo vuosia sitten.
Mutta vielä se, että kun hänen muijansa tän mulle vahvisti sanoen et on paljon mukavampi ajaa Saab 9-5 wagonilla kuin Volvo V70:sellä.
Mä olin ihan perplex sen jälkeen.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
core2 kirjoitti:Hah. Saab tai Ovlov siihen osaisi entinen naapurini vastata sata varmasti niin, että se miellyttäis meitä saabisteja joksi lasken myös itseni. Hän nimittäin toimi liikkuvana varaosa ja tarvikemyyjänä Volvolla, ja päätti lopulta kokeilla Saabia työnantajana ja jo kuukausi vaihdon jälkeen hän sanoi tää olis pitänyt tehdä jo vuosia sitten.
Itse tulkitsen tuon niin, että kiertävänä varaosamyyjänä alkoi bisnes siis luistaa saabin leivissä paremmin Tarkoittanee siis sitä, että Saabit porsii (=hajoaa) Volvoa useammin ja varaosamyyjällä kauppa käy?
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
V.J.S kirjoitti:Volvon nivomat systeemin iskarit maksaa sitten ihan perkeleesti (oliko n. 500-600€/kpl), eli kannattaa välttää kuin ruttoa Nivomat-varusteista autoa.
645€ on muuten päivän hinta, kaverille laittovat nimittäin perjantaina uudet
En karttaisi kuin ruttoa sillä osia saa aika paljon halvemmallakin kuin merkkiliikkeen hinnat. Edellisen korimallin farkkuvolvoon Nivomatit maksaa jenkeissä noin 130 taalaa kappale. Rahteineen ja tulleineen hinta on edelleen "halpa".
Saabin omistaja vuodesta -90
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
Aika nostella tätä taas ylöspäin. Mites femman manuaalilaatikon kesto verrattuna viisiloviseen tomaattiin? Voiko automaatti femmaa hinata ilman, että nostellaan keulaa ilmaan tai lisäillään öljyjä laatikkoon?
Saabista jäljellä muistot.
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
core2 kirjoitti:Katso täältä luultavasti 9000 käsikirjasta otettu lainaus automaatin hinauksesta.
Kirjoittajana "jus"
Ps. ehkä sama juttu femman kanssa?
Siitä se tuli mieleeni, kun tonttua on saanut joskus lavetilla siirrellä... . Kiitos tiedosta!
Saabista jäljellä muistot.
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...