Ja kyl mä työni teen loppuun asti, se on vain henkisesti haastavaa. Lisäks haastetta lisää se, että luulin mulla olevan neljän viikon irtisanomisajan, mutta vuonna miekka ja kirves mut "maksettiin ulos" vaihto-opintojen takia eli olenkin ollut alle viisi vuotta töissä -> kaksi viikkoa irtisanomisaika.
 Ja kyl mä työni teen loppuun asti, se on vain henkisesti haastavaa. Lisäks haastetta lisää se, että luulin mulla olevan neljän viikon irtisanomisajan, mutta vuonna miekka ja kirves mut "maksettiin ulos" vaihto-opintojen takia eli olenkin ollut alle viisi vuotta töissä -> kaksi viikkoa irtisanomisaika.Ei siinä, mulle annettiin mahdollisuus sit valita kaks tai neljä, mutta koska irtisanoin itseni ihan perhe- ja urasyistä enkä lähde ovet paukkuen, niin annoin pomon valita. Ja hän valitsi neljä
 Noh, pidin sentään yhden päivän kesälomaa ja senki käytin työhaastatteluun, joten olis sitä kesälomanki voinu pitää. Toisaalta homekämpästä kun muuttaa pois, niin kaatopaikka on sen verran aktiivises käytös, et säästöpossu kyllä laihtuu taas yhden avo--Saabin verran. Eli kelpaa se rahaki.
  Noh, pidin sentään yhden päivän kesälomaa ja senki käytin työhaastatteluun, joten olis sitä kesälomanki voinu pitää. Toisaalta homekämpästä kun muuttaa pois, niin kaatopaikka on sen verran aktiivises käytös, et säästöpossu kyllä laihtuu taas yhden avo--Saabin verran. Eli kelpaa se rahaki.