Vietävä jälleen takuukorjaukseen. Kolmas kerta korjauksessa todensanoo.. toivottavasti ainakin.

Samasta vai eri viasta? Jos samasta viasta, kannattaa vinkata, että olet oikeutettu uuteen vastaavaan. Se, mikä sitten kenenkin mielestä on uusi, on asia aivan erikseen...suopitar kirjoitti:Nokialainen temppuilee taas kerran.
Vietävä jälleen takuukorjaukseen. Kolmas kerta korjauksessa todensanoo.. toivottavasti ainakin.
Tuli tässä tänään mieleen, että pitäisköhän sitä ostaa VattenfaliaJussi kirjoitti:Sähkölasku...
voivittupillupuupallo...
On se nyt jumalauta että talvisaikaan sähköön menee enemmän kuin asuntolainanlyhennyksiin ja siirtoon enemmän kuin varsinaiseen energiaan.
Suomi on kyllä hieno maa, mutta paska valtio...
Ei ***vetissä. Jakobstads energiverk niin saa halvempaa, jos Kilpailuttaja.fi sähkönhinnan vertaukseen on luottamista.patse kirjoitti:Tuli tässä tänään mieleen, että pitäisköhän sitä ostaa VattenfaliaJussi kirjoitti:Sähkölasku...
voivittupillupuupallo...
On se nyt jumalauta että talvisaikaan sähköön menee enemmän kuin asuntolainanlyhennyksiin ja siirtoon enemmän kuin varsinaiseen energiaan.
Suomi on kyllä hieno maa, mutta paska valtio...
Ennenkin ollut 98:ssa maksimissaan tuo 5% etanolia joten samaa kamaa kuin aiemminkin..Tomsson kirjoitti:Jahas, eilen vähän vitutti St1 bensamittarilla, kun olin siinä ottamassa normaalisti 98E:tä niinkuin monet monet vuodet jo. Jakajassa luki kuitenkin 98E5. Tarkoittaako tämä nyt sitä, että mun auton kulutus nousee ja tehot laskee? Olin käsittänyt, että tämä hyötysyhteen lasku koskisi vain 95 oktaanista fuilia.
Saako jostain asemalta normaalia 98E:tä vielä? Onko Shellin V-powerikin myrkytetty jo?
Vai onko tää 98E5 vaan tarratuunausta, eli sitä samaa etanolitonta 98E:tä kun aiemminkin?
Niinhän tuo taitaa olla, mutta hämää kyllä että kauan jo olisi myyty etanolia bensan seassa, mutta nyt vasta olisi kissa pyödällä. Vai oliko tuossa 98E5 se että siinä voi mahdollisesti olla max se 5%, mutta todennäköisemmin lähempänä 0%.Frostgrey kirjoitti: Ennenkin ollut 98:ssa maksimissaan tuo 5% etanolia joten samaa kamaa kuin aiemminkin..
Mulla tuli kans joku päivä mieleen ettei kauheesti haittais vaikka menis sähköt. Kännykän voi ladata autossa ja sillä voi surffailla ja kattila lämpee puillakin. Sit hokasin, jaajuu se kiertovesipumppuhz81 kirjoitti:Sähköt on poikki! Onneksi nuo siirtomaksut on nykyisin niin edullisia...
Tupa onneksi lämpeää puulla joten sen puoleen ei huolta.
Nettiin pääsee onneksi kännykän ja bluetoothin kautta niin kauan kun akuissa riittää poweria.