Ei haittaa puukattilalla lämmittämistä kiertovesipumpun sähköttömyys jos järjestelmä on suunniteltu toimimaan (myös) vapaakierrolla.
Vaikka se vesi kiertäisikin ilmakennolle, ongelmaksi muodostuu meillä tuo ilman
puhallus.
Olisi ehkä kuitenkin aikoinaan pitänyt rakentaa patteriverkosto.
Alkuperäisissä piirustuksissa se lämmitys oli suunniteltu pattereilla.
Jostain kumman syystä siihen valittiinkin valmet kotilämpö..
Hesarin ja Iltalehden uutisissa mainitaan vaan Suur-savon Sähkön ongelmat mutta kukaan ei mainitse Vattenfallin ongelmista. Miksi?
Ei ole mediasexikästä kirjoittaa jos muutamalta tuhannelta on sähköt pois.
Mutta kun sähköt on poikki 30000 tuhannelta se se vasta jotain on.
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Tietääkseni suur-savon sähkö ei vaikauta pohjois-savossa
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
saba90 kirjoitti:Ei vastannut sit tonnari kakeen milläänlailla tänään. Hieno homma kun oviakaan ei voinu avata saati laittaa autoa käyntiin kun on ajonesto
Ajonesto ei vaikuta millään tavalla lukitukseen.
Menee nyt hiukan ohi aiheen, mutta eikö tonnarin käynnistyksenesto tarvitse tuota kaukosäädintä? Millainen systeemi noissa sitten on?
lumen ja jään määrä helsingin kaduilla sain eilen nykiä auto 2x20 min pois noista jäisistä parkkipaikoista ja kytkin on ihan antautumaisillaan. parkkipaikkojen etsiminen ihan helvettiä
apina kirjoitti:lumen ja jään määrä helsingin kaduilla sain eilen nykiä auto 2x20 min pois noista jäisistä parkkipaikoista ja kytkin on ihan antautumaisillaan. parkkipaikkojen etsiminen ihan helvettiä
Milloinkaan ei oo hyvä, ei oo ei. Ensin Greenpeace vaatii lunta takas ja nyt sitä on liikaa..
E: on sitä täälläkin ihan tarpeeka ja pistää välillä vi..harmittamaan.
Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
siiseli kirjoitti:Menee nyt hiukan ohi aiheen, mutta eikö tonnarin käynnistyksenesto tarvitse tuota kaukosäädintä? Millainen systeemi noissa sitten on?
Juu käynnistykseneston poistamiseen sen tarvitseekin, mutta kyllä ovet aukeaa avaimella ilman kakeakin. Auto ei vain lähde käyntiin ilman kaken napista saatua käskyä poistaa ajonesto.
Eipä viittiny paljoo ovia availla kun autossa oli hälytin aktivoituna ja ei saa hälyäkään pois päältä kun nappia painamalla ja samalla myös lähtee ajonesto pois päältä,siinä sit oiskin ollu ihmettelemistä kun auton häly huutaa ja kake ei toiminu.
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Hyundai i30 1.6crdi -14
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
apina kirjoitti:lumen ja jään määrä helsingin kaduilla sain eilen nykiä auto 2x20 min pois noista jäisistä parkkipaikoista ja kytkin on ihan antautumaisillaan. parkkipaikkojen etsiminen ihan helvettiä
Onhan noissa kinoksissa kieltämättä tullut urpoiltua itsekin.
Noin kuukausi takaperin kävin visiitillä täällä suurkaupungin sykkeessä ja pistin auton nätisti taskuparkkiin Pohjois-Esplanadille siihen EU-toimiston eteen tai ainakin lähelle. Siististi upposi peruuttamalla pienen kinoksen yli, mutta paljon hauskuutta irtosi, kun yritin päästä paikalta pois pienen iltapäiväruuhkan aikaan. En tainnut katsoa kelloa, kuinka kauan upposi aikaa, mutta kyllähän siinä yksi pieni punainen Saab kieltämättä toisen kaistan aika tukkoon sai. Onneksi on tuore kytkin, niin riittää kärytyspintaakin.
Voi hevonkikkeli sentään...
Nyt tuo kulkineen lämmityslaite on ruvennut pitämään meteliä, puhaltimen siivet
hankaavat johonkin.
Varsinkin kun puhallus on jalkatilaan.
Ja huomenna tuota ääntä pitäisi kuunnella n.6t..
Kyllä sieppas, kun kotiin tulin ja huomasin telttatallin romahtaneen veneen ja kahden heinänleikkurin päälle.
Nyt on lumitöitä tehty ja veneelle uusi talvikoti löydetty !
No nyt levisi toisenkin GM Genuine/Valeo flatblade-pyyhkijänsulan pää. Ranetin senkin nippusiteellä kiinni.
Pitäisköhän lähettää Valeolle palautetta, että korvaa sen alimitoitetun kikkareen siellä sulan päässä nippusiteellä ja laittaisivat myyntipakkauksiin mukaan pari extraa nippusidettä niin voisi sitten korjailla jos tarvetta ilmenee. Muutenkin ihme touhua, että tehdään sulasta (ihme kyllä) niin kestävä, että pyyhintätulos on vielä sulan hajotessakin hyvää.
no voi nyt pentele minkä saapas teki: kytkin valahti aivan veltoksi, nesteet pysyy sisällä. Mikähän tuolle nyt tuli.. olipa mikä hyvään niin nyt ei olis lisälaskua tarvinnu ja vaikkei rahalla oliskaan väliä niin kiukuttaa silti
Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen