Huohotinputkisto kuvassa on ihan erillainen kun miun saabissa,eli ei ole päivitetty (ilmeisesti kannattaa päivittää).Huoltokirjasta tarkastan huoltovälit kohan toi halvatun sade lakkaa et voi mennä ulos.
Kiitoksia raadille vastauksista.
9-5 ostettu, nyt tulee kysymyksiä ja ajatuksia
Re: 9-5 ostettu, nyt tulee kysymyksiä ja ajatuksia
Saab OG9-5 AERO -00 harraste auto
Volvo V90 -17 käyttis
Volvo V90 -17 käyttis
Ei se 8 v. moottoritakuu enää kovin pitkää turvaa sinulle tuo. itsellä meni juuri tuo 8 v. mootoriturva umpeen. Käyttöönotto 11/00.
Minä joskus kahteen otteeseen kysyin Mäkelän-autosta Järvenpäästä tuota huohotinpäivitystä ja olivat kuulemma tarkistaneet öljyloukot ja sanoivat, että ei tarvitse asentaa. Näinollen en ole sitten nähnyt aiheeliseksi sitä tehdä. Öljyt olen kyllä vaihtanut 10 tkm välein ja ajo on lähinnä pitkää maantieajoa, tosin vain n. 10 tkm vuodessa.
Minä joskus kahteen otteeseen kysyin Mäkelän-autosta Järvenpäästä tuota huohotinpäivitystä ja olivat kuulemma tarkistaneet öljyloukot ja sanoivat, että ei tarvitse asentaa. Näinollen en ole sitten nähnyt aiheeliseksi sitä tehdä. Öljyt olen kyllä vaihtanut 10 tkm välein ja ajo on lähinnä pitkää maantieajoa, tosin vain n. 10 tkm vuodessa.
9-5 Aero W -01
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
käyttöönotto 02/01 eli moottoritakuu loppusuoralla.täytyy ottaa venttiilikoppa auki ja kattoo minkä näköistä siellä on,jos likaista täytyy huohotinpäivitys tehdä(täytyykö tehdä mitään muuta).Auto on mukava ajaa,tänään 650km ja huomenna 500km kotiin.Matka sujuu leppoisasti.
Saab OG9-5 AERO -00 harraste auto
Volvo V90 -17 käyttis
Volvo V90 -17 käyttis
-
- "Viggen"
- Viesti:
Päivitetäämpä nyt tähän kuulumisia tuosta aiheestani turbon pölläytyksestä kylmänä. Nyt olen 7kk:n aikana minkä olen tuon auton omistanut, ajanut 4000km ja alussa vaihdatin öljyt ja teetin huohotinpäivityksen. Melkein heti huomasin myös tuon kylmäpölläytyksenkin. Nyt 4000km:n aikana ei ole öljyn mittatikussa silmämääräisesti yhtään öljy vähentynyt, eikä myöskään jäähdytysneste.saabistinet kirjoitti:No niin, nyt on ysifemma taas itsellä.
Turbo sitten vaihdatetaan syksyllä.
TERO
Eli turboa nyt en vielä vaihdata, varsinkin kun ajot ovat niin vähäisiä.
TERO