![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ensiksi huomasin, että rikastimen vivut ottavat kiinni Vesiletkun kaasarin vieressä. Tähän ongelmaan on hyvin yksinkertainen korjauskeino, nostetaan kaasutinta viisi millä korkeammalle. Tilasin Kaasutinexpertiltä Järvenpäästä korokkeen aja asia korjaantuu!
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Toinen ongelma tuli kaasuvivun kiinnityksen kohdalla. Sain selville, että kaasutinta on toimitettu kahdella eri kaasuvivun kiinnitystavalla. Toinen toimii sellaisella lankaliittimellä, mikä on samanlainen kuin alkuperäisessä kaasuttimessa. Toinen vivun liittämistapa perustuu pallonivelellä liittämiseen. Tässä minulle tulleessa kaasuttimessa on tämä pallonivel. Se vaatii, että tehdään yksi uusi liittymä, mínkä molemmissa päissä on palloliittymän naaraspäät. No, tämän kyllä onnistuu, kun hieman askartelee. Uudemmissa Solexissa nämä nilvelpalloliittimet ovat Vakioita, mutta näissä vanhoissa Fordin kaasareissa on lankamallit.
Kolmas asia koski uuden kaasuttimen solenoidin tarvitsema herätevirta ja tämä on tietysti helpoin asia hoitaa.
![Kuva](https://i.ibb.co/ft0kMgT/8-AE3-CD05-B6-C6-4448-89-D2-4-CC9-E58-B2-EB6.jpg)
![Kuva](https://i.ibb.co/HddJ7XL/F34630-A3-334-A-4669-ACEE-E6-DBC2-F02-E55.jpg)
Tässä muutama yleiskuva tästä topaasinkeltaisesta autosta, kun kesärenkaat ovat alla. Itse olen kyllä hyvin tyytyväinen nykytilanteeseen! Kyllä minulla on sisätiloissa ja kaikenlaisessa säätämisessä vielä melkoisesti työtä. Mutta suurin urakka on kuitenkin jo tehty ja tästä on hyvä jatkaa!
![Kuva](https://i.ibb.co/rGGDzJQ/1-D7-D44-B8-3346-4-F96-B3-E4-3831959-F87-D3.jpg)
![Kuva](https://i.ibb.co/bRv8P53/C471761-D-5792-4-B7-B-964-E-65-DEAB3-ADD18.jpg)
![Kuva](https://i.ibb.co/sCK5ppb/B31-EE883-808-C-48-A6-A9-E9-4689-B339-FBEE.jpg)
![Kuva](https://i.ibb.co/CWYsT8S/B91-A42-F7-D9-EF-4-F53-B711-7-B8278-C5-F507.jpg)
![Kuva](https://i.ibb.co/4R2YhYy/1-AE7-FDE9-DB42-4-E78-B28-F-0-B1-B67-DE57-D5.jpg)