OG 900 Cabrioletin lämmityslaitteen hana.
OG 900 Cabrioletin lämmityslaitteen hana.
Hankinnassa uusi hana vuotavan tilalle. Tiettävästi tässä on tehokkaampi lämppäri. Onkohan kuinkakin erilainen vai soppiiko siihen normaali 900:en hana esim. Motonetista haettu?
"4100"
Saabbeja vuodesta -76.
9-5 wagon -09.
Saabbeja vuodesta -76.
9-5 wagon -09.
Re: OG 900 Cabrioletin lämmityslaitteen hana.
Prikulleen sama kuin peltikattoisissa.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Re: OG 900 Cabrioletin lämmityslaitteen hana.
Kiitos tiedosta. Tästä on hyvä jatkaa. Onkin aika selvä suunnitelma jatkosta. Kojelaudan varmaan joutuu purkamaan, kun tämä lämmppärin säätötanko on valmiiksi irronnut heti siitä säätönappulan takaa. Pitäisi päästä näkemään, onko sieltä se ensimmäisen murroksen haarukka murtunut. Yritin radion aukosta päästä näkemään, mutta kun se Kenwood merkkinen keksintö ei suostu millään tulemaan ulos. Jonkinlainen lukitus varmaan on. Kaksi rekää löytyy, mutta naulakonsti ei nyt tehonnut. Erikoistyökalu?
"4100"
Saabbeja vuodesta -76.
9-5 wagon -09.
Saabbeja vuodesta -76.
9-5 wagon -09.
Re: OG 900 Cabrioletin lämmityslaitteen hana.
Ota vasemman puoleinen kaiutiritilä pois. Näet tangon ja tarvittaessa pääset radiotakin työntämään takaapäin.
9000 vm. 97 Jubilee x 2
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
Re: OG 900 Cabrioletin lämmityslaitteen hana.
No niin. Asia selvii kun porukka selvii. Radiokin irtosi takaa työntäen. Ne Kenwoodin irroitusraudat onkin muuten 6mm liuskat noin millistä peltiä. Työnnetään laitteen ja kehikon väliin.
Kiitos vinkeistä.
Kiitos vinkeistä.
"4100"
Saabbeja vuodesta -76.
9-5 wagon -09.
Saabbeja vuodesta -76.
9-5 wagon -09.