3" dp
3" dp
Hei,tuon dp hankkimisessa pieniä ongelmia lähinnä rahotuksen kanssa joten ootteko ite väsänny noita tai teettäny jossain?kalliita ovat mitä kattellut netistä..tuo steg 3 polttelee arsessa ja mukava ois kesäks saada..auto on T5..
Saab 9-3 Aero '02 2.3 Biopower
Ex Saab 9-3 SC TiDS '08
Ex Saab 9-3 SS TiDS '08
Ex Saab 9-3 Sport T5 19t6 RE85
#3884
Tampere
Ex Saab 9-3 SC TiDS '08
Ex Saab 9-3 SS TiDS '08
Ex Saab 9-3 Sport T5 19t6 RE85
#3884
Tampere
-
- "Aero"
- Viestit: 347
- Liittynyt: To Kesä 10, 2010 08:51
- Paikkakunta: Vantaa
Re: 3" dp
Ennen kuin ostin nykyisen Saappini, kyselin hieman viriosien hintoja, huomasin Saapin dp oli aika hinnoissaan.
Kun esim. entiseen VAG sai Kiina dp ~150 hintaan.
Soittelin http://www.lakesteel.org/ ja sieltä kerrottiin että kyllä he sellaisen voivat tehdä (putken läpimitan voi varmaan vapaasti valita). Hintaa dp:lle kuulemma noin 250 ja koko putkisto 1K ilman kattia 800.
Kun juttelin myös optio vakio katista laipoilla onnistuu (eli katsastukseen kiinni, ja sitten muuten tp väliputkella).
Omassani 9-5:ssa oli ostaessa: 3" BSR downpipe-cat-combo (myös katti on 3") + 2.5" sporttiputkisto Simons vaimentimilla.
Kun esim. entiseen VAG sai Kiina dp ~150 hintaan.
Soittelin http://www.lakesteel.org/ ja sieltä kerrottiin että kyllä he sellaisen voivat tehdä (putken läpimitan voi varmaan vapaasti valita). Hintaa dp:lle kuulemma noin 250 ja koko putkisto 1K ilman kattia 800.
Kun juttelin myös optio vakio katista laipoilla onnistuu (eli katsastukseen kiinni, ja sitten muuten tp väliputkella).
Omassani 9-5:ssa oli ostaessa: 3" BSR downpipe-cat-combo (myös katti on 3") + 2.5" sporttiputkisto Simons vaimentimilla.
EX rides: 9-5 Aero,VW Golf GTi,BMW M3,VW Golf GL,Renault Clio Sport,Toyota Celica 18R-G Twin-cam,Toyota Corolla DX
Re: 3" dp
Onko suurta eroa tehoissa jos tekee 3" downpipen siihen vakio väliputkeen (jossa joustinpalje) asti tai vaihtoehtoisesti tekee siitä väliputkesta myös 3" paksuisen? Siis vrt. näin ja näin. Väliputkesta taaksepäin pakoputki on 2,5".
I'm your turbo lover!
Ex: Ng 900SE Turbo '95
Audi Ur-S6 2,2t
Ex: Ng 900SE Turbo '95
Audi Ur-S6 2,2t
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: 3" dp
on ja ei enää niin paljon...
eli suurin hyöty on siitä dp:stä...kaasu on kuumimmillaan siinä alkuputkessa ja vie eniten tilaa...
kustannustehokkain ratkaisu on vaihtaa dp 3" ja jättää katti pois, vakio loppuputki...
toisaalta loppu 3" romut motonetistä 50€+pöntöt luokkaa kun ite vääntelee...
3" katteja saa alle satasella....
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.