SAAB 9-5 Insugsslang

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
SiipiSaapi
"Aero"
Viestit: 347
Liittynyt: To Kesä 10, 2010 08:51
Paikkakunta: Vantaa

SAAB 9-5 Insugsslang

Viesti Kirjoittaja SiipiSaapi »

Onko kokemuksia & hyötyä ?
http://www.do88.se/product.php?cPath=10 ... cts_id=579

Mahdollisesti -00 aeroon ?
EX rides: 9-5 Aero,VW Golf GTi,BMW M3,VW Golf GL,Renault Clio Sport,Toyota Celica 18R-G Twin-cam,Toyota Corolla DX
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: SAAB 9-5 Insugsslang

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Sopii, mutta pelkkä koriste. Ei hyötyä.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
AnttiR
"Hirsch"
Viestit: 979
Liittynyt: Ma Helmi 21, 2005 23:39
Paikkakunta: H:ki

Re: SAAB 9-5 Insugsslang

Viesti Kirjoittaja AnttiR »

jos ilahduttaa ja saa aukaisemaan konepellin usemmin , niin osta pois. Itse oon vaihtanut orkkisletkut sinisiin, Kestää varmasti auton iän , mutta ei auta suorituskykyyn , jos sitä hait , Auton rakentelussa oma mielihalu on tärkeintä , teet sitä vain itsellesi. Näin mä sen koen ja näin elän ,

tv:AnttiR
SiipiSaapi
"Aero"
Viestit: 347
Liittynyt: To Kesä 10, 2010 08:51
Paikkakunta: Vantaa

Re: SAAB 9-5 Insugsslang

Viesti Kirjoittaja SiipiSaapi »

Mites nuo muut putket letkut ja niiden koko ja virtaukset ?

Autossa valmiina:
- 3" BSR downpipe-cat-combo (myös katti on 3") + 2.5" sporttiputkisto Simons vaimentimilla
- JR vapaavirtausilmansuodatin
- Isompi rosteri "inloppsrör"

Tarkoitus olisi valmistella autoa ohjelmoitia varten, niin että sais maksimi hyödyn irti kuiten tarkoitus mennä vakio turbolla.

Saattaa kyllä tulla muutakin, huoltoa eteen 8O
EX rides: 9-5 Aero,VW Golf GTi,BMW M3,VW Golf GL,Renault Clio Sport,Toyota Celica 18R-G Twin-cam,Toyota Corolla DX
Vastaa Viestiin