Stage1:sten erot
Stage1:sten erot
Maptunin stage1:ssä on maksimi ahtopyynnit 3500:ssa kierroksessa 1,23 kun taas T5Suiten stage1:ssä on miedommat ahdot ja vastaava lukema 1,1. Mistä johtuu noinkin suuri ero? Onko kokemusta miten hyvin toimii t5suiten tekemä stage1? Ajattelin kokeilla sitä, kun samalla laitan t7 venttiilin kiinni.
Ex: OG9-5 -07 Aero, OG9-3 -99, OG900 -86
Re: Stage1:sten erot
Entäs oletko verrannut sytkäkarttoja ? Tai vielä parempi, laitappa logia vaihtoehtojen suoritusarvoista kun kokeilet. Veikkaanpa että tuolla keskialueen vääntöpiikillä ei tule paljon eroa loppunopeuksiin oli ahtopaine sitten kumpi vaan koska vakioputkisto on ahdas. Lähinnä voi vanhan kytkimen väsyttää jos rajoilla mennään.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko