Stage1:sten erot

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Poy
"Hölösuu"
Viestit: 1319
Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 21:30
Paikkakunta: Oulu

Stage1:sten erot

Viesti Kirjoittaja Poy »

Maptunin stage1:ssä on maksimi ahtopyynnit 3500:ssa kierroksessa 1,23 kun taas T5Suiten stage1:ssä on miedommat ahdot ja vastaava lukema 1,1. Mistä johtuu noinkin suuri ero? Onko kokemusta miten hyvin toimii t5suiten tekemä stage1? Ajattelin kokeilla sitä, kun samalla laitan t7 venttiilin kiinni.
Ex: OG9-5 -07 Aero, OG9-3 -99, OG900 -86
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4621
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: Stage1:sten erot

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

Entäs oletko verrannut sytkäkarttoja ? Tai vielä parempi, laitappa logia vaihtoehtojen suoritusarvoista kun kokeilet. Veikkaanpa että tuolla keskialueen vääntöpiikillä ei tule paljon eroa loppunopeuksiin oli ahtopaine sitten kumpi vaan koska vakioputkisto on ahdas. Lähinnä voi vanhan kytkimen väsyttää jos rajoilla mennään.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Vastaa Viestiin