Nordic asennus
Nordic asennus
Kertokaa asiantuntijat, miten asennan Nordicin viriohjelman Saabiini? Mulla on ppc laite jossa pitäisi olla ohjelma, se tuli auton mukana, mutta tällä hetkellä auto on vakio ohjelmalla.
Jos joku osais neuvoa kohta kohdalta, ettei tulis mitään turhia ylläreitä. Auto on 9-3 SC 2,0tA -06. KIITOS!
Jos joku osais neuvoa kohta kohdalta, ettei tulis mitään turhia ylläreitä. Auto on 9-3 SC 2,0tA -06. KIITOS!
Saab 9-3 SC 2,0 tA Vector -06/ Hayabusa K8
Re: Nordic asennus
Eiköhän softan toimittajalta irtoa ohjeet: http://www.nordicuhr.se/
Kilpailijan ohjeista voi olla jotain iloa: http://www.bsr.se/docs/ppcv2_uk.pdf
Kilpailijan ohjeista voi olla jotain iloa: http://www.bsr.se/docs/ppcv2_uk.pdf
93SC TTiD
-
- "Hölösuu"
Jos Nordicin tuotoksia löytyy, niin kannattaa olla todella tarkkana. Minun neuvo on, että jätät ohjelman asentamatta, niin ei tule turhia ylläreitä.Timba kirjoitti:Kertokaa asiantuntijat, miten asennan Nordicin viriohjelman Saabiini? Mulla on ppc laite jossa pitäisi olla ohjelma, se tuli auton mukana, mutta tällä hetkellä auto on vakio ohjelmalla.
niin,jotkut tykkää äidistä,toinen tyttärestä....apu,apupoika kirjoitti:Jos Nordicin tuotoksia löytyy, niin kannattaa olla todella tarkkana. Minun neuvo on, että jätät ohjelman asentamatta, niin ei tule turhia ylläreitä.Timba kirjoitti:Kertokaa asiantuntijat, miten asennan Nordicin viriohjelman Saabiini? Mulla on ppc laite jossa pitäisi olla ohjelma, se tuli auton mukana, mutta tällä hetkellä auto on vakio ohjelmalla.
on täällä kehuttu BSR:kin hyväksi,oma oli täyttä PASKAA

nyt nordicin st3 ja ihan ok toiminut,tosin eri autokin kuin
viestin aloittajalla

-
- "Hölösuu"
Niinpä.jykä66 kirjoitti: nyt nordicin st3 ja ihan ok toiminut,tosin eri autokin kuin
viestin aloittajalla

Jos Nordicin tuotoksia löytyy, niin kannattaa olla todella tarkkana. Minun neuvo on, että jätät ohjelman asentamatta, niin ei tule turhia ylläreitä.[/quote]
Voitko kertoa huonoista kokemuksistasi, mitä tapahtui tai jäi tapahtumatta?
Voitko kertoa huonoista kokemuksistasi, mitä tapahtui tai jäi tapahtumatta?
Saab 9-3 SC 2,0 tA Vector -06/ Hayabusa K8
Voitko kertoa huonoista kokemuksistasi, mitä tapahtui tai jäi tapahtumatta?[/quote]Timba kirjoitti:Jos Nordicin tuotoksia löytyy, niin kannattaa olla todella tarkkana. Minun neuvo on, että jätät ohjelman asentamatta, niin ei tule turhia ylläreitä.
Onhan noista säädöistä ollut jokusen kerran juttua. Joissakin tapauksissa mm. nakutuksen tunnistus säädetty T7-kärryissä kokonaan pois, mistä iloisena pikku ekstrana on saattanut porsia kone mäntäpistiäisen käytyä kylässä.
Eli aika fiilispohjalta on ainakin osa muutoksista tehty joissain tapauksissa. Väitän kuitenkin toki, että suurempi osa softista on ns. "toimivia" eli mitään havaittavaa vikaa ei (ainakaan vielä) ole näkyvillä.
Jokainen toki omaa päätään käyttäen miettii, mitkä ovat saavutettavat hyödyt verrattuna homman riskeihin. Itse ehkä ainakin tutkisin, mitä softa tarkalleen ottaen on syönyt...
Onhan noista säädöistä ollut jokusen kerran juttua. Joissakin tapauksissa mm. nakutuksen tunnistus säädetty T7-kärryissä kokonaan pois, mistä iloisena pikku ekstrana on saattanut porsia kone mäntäpistiäisen käytyä kylässä.Azanovix kirjoitti:Voitko kertoa huonoista kokemuksistasi, mitä tapahtui tai jäi tapahtumatta?Timba kirjoitti:Jos Nordicin tuotoksia löytyy, niin kannattaa olla todella tarkkana. Minun neuvo on, että jätät ohjelman asentamatta, niin ei tule turhia ylläreitä.
Eli aika fiilispohjalta on ainakin osa muutoksista tehty joissain tapauksissa. Väitän kuitenkin toki, että suurempi osa softista on ns. "toimivia" eli mitään havaittavaa vikaa ei (ainakaan vielä) ole näkyvillä.
Jokainen toki omaa päätään käyttäen miettii, mitkä ovat saavutettavat hyödyt verrattuna homman riskeihin. Itse ehkä ainakin tutkisin, mitä softa tarkalleen ottaen on syönyt...[/quote]
Niin löytyykö faktaa nimenomaan T8 autojen suhteen, vai pelkkää mutuilua?
93SC TTiD
Tuskin saat kovin nopeasti vastauksia siitä, että jotain on mennyt pieleen ja pahasti.
Järki kuitenkin käteen. Oma veikkaukseni on, asiasta tietenkään mitään tietämättä, että T8 on huomattavasti monimutkaisempi ohjausyksikkö kuin T7. Jos T7:n ohjelmoiminen on sitä, että kun jokin arvo rupeaa ns. "kanittamaan vastaan" muita muutoksia tehtäessä niin se kyseinen parametri poistetaan tai disabloidaan kokonaan, niin ehkä osaaminen ei ole tarpeeksi vakaalla pohjalla stabiileiden ohjelmistojen tekemiseen. Saatika, kun hypätään vielä astetta monimutkaisempaan pakettiin.
Kuten sanottua, jokainen on itse vastuussa siitä, mitä sinne autoonsa asentelee. Oma tekstini on sitä "pelkkää mutuilua".
P.S
Lainausten käyttöä kannattaa kokeilla esikatselutilassa. Tekee lukemisesta huomattavasti helpompaa, kun lainaukset eivät mene ihan miten sattuu.
Järki kuitenkin käteen. Oma veikkaukseni on, asiasta tietenkään mitään tietämättä, että T8 on huomattavasti monimutkaisempi ohjausyksikkö kuin T7. Jos T7:n ohjelmoiminen on sitä, että kun jokin arvo rupeaa ns. "kanittamaan vastaan" muita muutoksia tehtäessä niin se kyseinen parametri poistetaan tai disabloidaan kokonaan, niin ehkä osaaminen ei ole tarpeeksi vakaalla pohjalla stabiileiden ohjelmistojen tekemiseen. Saatika, kun hypätään vielä astetta monimutkaisempaan pakettiin.
Kuten sanottua, jokainen on itse vastuussa siitä, mitä sinne autoonsa asentelee. Oma tekstini on sitä "pelkkää mutuilua".
P.S
Lainausten käyttöä kannattaa kokeilla esikatselutilassa. Tekee lukemisesta huomattavasti helpompaa, kun lainaukset eivät mene ihan miten sattuu.