Kiihdytys 1, 2, 3 ja 4 vaihde.

Kuvasta nähdään että kun auton nopeus saavuttaa tietyn arvon ei imupuolen lämmöt enää nouse, koska viima rittää jäähdytykseen. Jos nopeutta olisi vielä lisätty olisi hyvinkin mahdollista että lämmöt kääntyy laskuun.
Kolme nopeata vetoa kolmosella.

Mittaustuloksissa kannattaa muistaa että ulkolämpötila vain 13deg C eli jäähdytys hyvä ja lisäksi T7 ahtaa vähemmän kuin lämpöisellä kelillä jolloin ilman ennen cooleria on huomattavasti viileämpää. Tyytyväinen saa jok tap olla.
NG900 ja 9-3:n osalta suurin huoli ei välttämättä ole cooleri, kunhan se ei ole orkkis. Huomio pitäisi kiinnittää siihen mitä tapahtuu coolerin jälkeen. Ilman nimittäin lämpenee putkistossa aivan tolkuttomasti, noin 10deg C alimmillaan. NG900:n kohdalla olen nähnyt jopa kaksinkertaisia arvoja.