eli eilen hävis tupliksen laatikosta 1 ja 3 vaihde tai ykkönen ei mene sisään ja kolmonen pomppaa heti pois päältä. onko miten paha homma tollasta korjailla eli joutuuko koko kone laatikko paketin irrottamaan autosta ja purkamaan atomeiksi. eli laitanko kuntoon ja paalaanko koko paskan . erittän vahva alku erittäin hienolle viikolle blaah
Minkä vuosimallin auto kyseessä? Allekirjoituksesi vanhuksissa saattaa vaihteensiirtotangon nivel rintapellin alla olla kokometallinen (päällä tosin suojakumi), mutta uudemmissa siinä on kumiosia osallistumassa vaihteensiirtoliikkeen välittämiseen. Kumi ei ole ikuista, kannattaa aloittaa ongelman tutkiminen kurkkaamalla miltä se nivel näyttää.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Ton liitoksen pitäis näkyä heti siinä moottorin ja rintapellin välissä. Jos kaveri vaikka vähän liikuttelee keppiä, niin varmaan huomaa. Ja sitte kannattaa huomioida, että vaikka kyseessä onkin vm. -78, niin sitähän ei kukaan tiedä, mitä kaikkea osaa autoon on vuosien varrella vaihdettu muista malleista... Ja siihen vielä päälle jeesusteipp/rautalankaviritykset
pieni päivitys taas epätoivoseen elämän tilanteeseen. laatikko toimii taas oli tosiaankin se kumi entinen sieltä koneen ja rintapellin välistä no ton kun sain laitettuu niin auto koeajolle enpä pitkälle päässyt kun vasen takaiskari päätti lähteä kävelemään että semmos tällä kerralla fillarointi jatkuuu
Mistähän noita vaihteensiirtäjän osia kannattaa kysellä? Tarvikkeena ainakin ihan toivoton tapaus ja veikkaanpa samaa paikallisen merkkiliikkeen (Laakkonen) kanssa. Pro-Car Servicestäkään ei tunnu aina löytyvän osia...
Täytyy laittaa tuo läjä myyntiin vielä talven aikana...