EI LAINKAAN PAINEITA!
-
- "Kaasari"
- Viestit: 11
- Liittynyt: La Marras 01, 2008 22:20
EI LAINKAAN PAINEITA!
kaikki letkut putket "näyttäs" olevan ok, mut ei värähdystäkään! Paikallaan kaasuttaessa tuntuu ettei ahdin pihahdakkaan, jos portti levällään, miksiköhän!
Re: EI LAINKAAN PAINEITA!
Onko bypass ehjä?
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Chevrolet Captiva 2012.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
-
- "Kaasari"
- Viestit: 11
- Liittynyt: La Marras 01, 2008 22:20
Re: EI LAINKAAN PAINEITA!
...mikä he.....tin bypass???
Re: EI LAINKAAN PAINEITA!
entäs wastegaten tanko irti ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
-
- "Kaasari"
- Viestit: 11
- Liittynyt: La Marras 01, 2008 22:20
Re: EI LAINKAAN PAINEITA!
...aarrgghhh! Mikä on wastegaten tanko?
Re: EI LAINKAAN PAINEITA!
no helpotetaan, kato tuolta http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... tanko+irti
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: EI LAINKAAN PAINEITA!
Eikait saapit paikallaan ahda..Wastegate=hukkaportin kelloRisto Jäppinen kirjoitti:kaikki letkut putket "näyttäs" olevan ok, mut ei värähdystäkään! Paikallaan kaasuttaessa tuntuu ettei ahdin pihahdakkaan, jos portti levällään, miksiköhän!
Onko minkä ikäinen tonnari muistin mukaan vanhemmissa tontuissa tuo bybass on kohtuu V-mäisessä paikassa
Saab
Elämää ohituskaistalla
Saabit myyty
Elämää ohituskaistalla
Saabit myyty
Re: EI LAINKAAN PAINEITA!
Juu ainakin tässä 9000cs92 on bypass sen turbon muovisen imuputken/ilmanottoputken melkein alapuolella moottoria kohti.Sabanisti kirjoitti:Eikait saapit paikallaan ahda..Wastegate=hukkaportin kelloRisto Jäppinen kirjoitti:kaikki letkut putket "näyttäs" olevan ok, mut ei värähdystäkään! Paikallaan kaasuttaessa tuntuu ettei ahdin pihahdakkaan, jos portti levällään, miksiköhän!
Onko minkä ikäinen tonnari muistin mukaan vanhemmissa tontuissa tuo bybass on kohtuu V-mäisessä paikassa
Saab NG900T-96, Stage1;''tää vinkuu''.
Saab 9000CS2.3T-92;suhisejapuhise-EX
''Sain kolme heppaa kahella hepalla''
Saab 9000CS2.3T-92;suhisejapuhise-EX
''Sain kolme heppaa kahella hepalla''
Re: EI LAINKAAN PAINEITA!
Bypass on käsittääkseni kaikissa tonnareissa suht helposti vaihdettavissa, ihan siinä imuputken päällä näkyvissä on kaikissa omissa autoissa ollut. Hukkaportin tanko taas on pakosarjan alla turbon ja lohkon välissä, eli melko ahtaassa paikassa.
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Chevrolet Captiva 2012.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
-
- "Aero"
- Viestit: 334
- Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 16:01
- Paikkakunta: Turku 10
Re: EI LAINKAAN PAINEITA!
olemme samaa uusturboilija kastia näköjään molemmatRisto Jäppinen kirjoitti:...aarrgghhh! Mikä on wastegaten tanko?

nim, entinen kaasariautoilija
Sobrealimentación es la ostia.
Re: EI LAINKAAN PAINEITA!
ei se paikallaan polkemalla ahda muutenkaan... mittarin kylläki pitäis liikkua.
V-M
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
-
- "Kaasari"
- Viestit: 11
- Liittynyt: La Marras 01, 2008 22:20
Re: EI LAINKAAN PAINEITA!
...joo, vika selvis:) hukkaportin tanko irronnu! Kiitsa kaikille neuvoista:)