1,9 TiD:n ja 2,2 TiD:n vertailua
Re: 1,9 TiD:n ja 2,2 TiD:n vertailua
Kohtuullinen polttoainetalous on mielestäni sitä, että pks-ajossa 9-5 farkun (man) kulutus on pyörinyt välillä 6.2-6.9 litraa satasella. Maaseudulla, motarilla ym. on myös tullut käytyä ja koko kulutushaitari on minulla ollut 5.4-7.2 litraa.
Kulutuksia on vaikea vertailla kun ajotavan vaikutus on niin suuri. Sama kuski ja eri autot niin sitten syntyy vertailukelpoisempaa jälkeä.
Kulutuksia on vaikea vertailla kun ajotavan vaikutus on niin suuri. Sama kuski ja eri autot niin sitten syntyy vertailukelpoisempaa jälkeä.
9-3 2.0t -01
99 -84
99 -84
Re: 1,9 TiD:n ja 2,2 TiD:n vertailua
Onpa se komea, ja oikean värinen. Iske kiinni vain.saab90087 kirjoitti:http://www.nettiauto.com/saab/9-3/3377624
Se egr on omassa samanlaisesta 1,9 tid, pun, pois toiminnasta ollut jo vajaa 20 tkm ja hyvin pelittää, ei nykyn nykyä. Helikopteri tosin vielä lentelee, mutta siihenkin on suunnitelma valmiina.
Se sähköjakkara on pitkälle kuskille tuossa autossa välttämätön, sillä manuaalissa ei istuinosaa pysty kallistamaan erikseen ja reisituki jää vajaaksi. (itsellä onneksi sähkö).
Re: 1,9 TiD:n ja 2,2 TiD:n vertailua
Tosta fiiun koneesta ei kokemuksia ole mut valmetista ei o muuta kun hyvää sanottavaa, kulutus kuuden litran molemmin puolin, tosin nyt viimeset pari vuotta kun toi femma oli kotitonttuna kaverilla ajettiin joko ihan pätkää tai sit kärry perässä ja ainakin koskarit tai inkkari katolla vei karvan auki seitsemää. Jos kulkuja haluaa ainahan sitä voi ostaa Ferrarin . Kyllä tuolla kaupunkialueella kortin hyllylle saa jos tarvetta on Toi viislovinen Aisin pelaa pirun hyvin yhteen k.o kattilan kanssa, mihis sitä valmiissa maailmassa niin hirvee kiire olis, tuoltahan nuita hätähousuja kaavitaan kallioleikkauksista ja vastaantulleen rekan keulasta. Niin, allekirjoittanut kiskoo kuudenkymmenetonnin yhdistelmää neljälläsadallakahellakymmenellä kaakilla jot joha se on kumma jossei satakaksviis pollee riitä perhefarkkuun. Jk.jos koneen yläkerta toimii sukkanauhalla..
-04 2,2tid Femma, kakarankuljetuskone -05 sdi klonksvaagen kolopallo,työmatkasukkula -81 MB 613, koskimelontatukikohta
Re: 1,9 TiD:n ja 2,2 TiD:n vertailua
Sinuna tekisin niin kuin itsekin ja kääntäisin katseeni Ruotsin puolelle ja hakisin tehokkaammalla 150hv dieselillä, pienemmillä kilometreillä ja paremmilla varusteilla varustellun 9-3:n. http://www.blocket.se.saab90087 kirjoitti:Tää oli meillä koeajossa yön yli ja itse kyllä tykkäsin tosi paljon. Autossa oli hyvä huoltohistoria ja lisävarusteina mm. xenonvalot sekä sähköllä toimiva kuskin penkki. http://www.nettiauto.com/saab/9-3/3377624
Ei tuo tuntunut mitenkään toivottoman laiskalle, ehkä vähän pirteämmälle kuin nykyinen 66kw 1,9tdi audi. Toisekseen, ei niillä tehoilla ole hirveästi väliä kun auto tulee emännän käyttöön. Kilometrejä kun vuodessa tulee noin 50tkm. Lähinnä tuo luotettavuus huolestuttaa. Audilla on nyt rullattu yli 300tkm, eikä ongelmia ole ollut.
#4652
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
Re: 1,9 TiD:n ja 2,2 TiD:n vertailua
Tuo on yksi vaihtoehto. Saksasta vois myös katsella.jmaatta kirjoitti:Sinuna tekisin niin kuin itsekin ja kääntäisin katseeni Ruotsin puolelle ja hakisin tehokkaammalla 150hv dieselillä, pienemmillä kilometreillä ja paremmilla varusteilla varustellun 9-3:n. http://www.blocket.se.saab90087 kirjoitti:Tää oli meillä koeajossa yön yli ja itse kyllä tykkäsin tosi paljon. Autossa oli hyvä huoltohistoria ja lisävarusteina mm. xenonvalot sekä sähköllä toimiva kuskin penkki. http://www.nettiauto.com/saab/9-3/3377624
Ei tuo tuntunut mitenkään toivottoman laiskalle, ehkä vähän pirteämmälle kuin nykyinen 66kw 1,9tdi audi. Toisekseen, ei niillä tehoilla ole hirveästi väliä kun auto tulee emännän käyttöön. Kilometrejä kun vuodessa tulee noin 50tkm. Lähinnä tuo luotettavuus huolestuttaa. Audilla on nyt rullattu yli 300tkm, eikä ongelmia ole ollut.
Saab 9-5 2,3t -99 Stage X
EX Saab 9000 CSE 2.0t jubilee -97 Stage 5
#3946
EX Saab 9000 CSE 2.0t jubilee -97 Stage 5
#3946
Re: 1,9 TiD:n ja 2,2 TiD:n vertailua
Onhan siinä 2.2 koneessa ketju nokalla, sehän on iso plussa.
#1598
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls
Re: 1,9 TiD:n ja 2,2 TiD:n vertailua
Itse pidän ainakin paljon kakskakkosesta, og9-3:seen mitä mainioin kone. Ei puutu kuin automaatti.. Yksysiä en ole sitten ajanut kuin TTiD:tä automaattina, pitäisi tuota "single"turboversiotakin kokeilla mauaalilaatikolla joskus vertailumielessä.
Re: 1,9 TiD:n ja 2,2 TiD:n vertailua
Ajossa ollut -02 mallin 9-3, 2,2 TID manuaali ajoin 150tkm asti. Pelas hyvin paitsi startti meni vaihtoon 130tkm kohdalla. Kone oli ¨optimoitu¨ tehtaalla, kulki hyvin. Tämän jälkeen ajoin -06 mallin 9-3 SC 1,9 Dieseli Vector automaatilla 60tkm, hyvä ajaa ja toimi hyvin. Automaatti 6 vaihteinen, joten kulkee alhaisilla kierroksilla matka ajossa..
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.