9-5 V6 korjausopas

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Ghiamies
"Kaasari"
Viestit: 41
Liittynyt: Su Syys 12, 2010 13:43
Paikkakunta: Itä-Uusimaa Loviisa

9-5 V6 korjausopas

Viesti Kirjoittaja Ghiamies »

Haynes:lta löytyy näköjään korjausopas pelkästään 4- sylinterisille versioille eikä Googlettamallakaan löytynyt 3.0t V6 mallin korjausoppaita. Eihän itse autossa ole mitään suurempia eroja moottoria lukuunottamatta, mutta olisi silti kivaa saada vähän tarkempaa tietoa korjauksista mikäli eteen tulee ongelmatilanteita. Opel Insigniassa on näköjään käytetty samaa konetta mutta siitäkään ei tunnu löytyvän korjausopusta.

Onko kenelläkään tietoa mistä voisi löytyä? Kielellä ei ole suurtakaan merkitystä, saksa, englanti, suomi ja ruotsi, kaikki käy. Auton vuosimalli tässä tapauksessa on 2002.
Citroën Jumper 2.2 ´10
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8096
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Re: 9-5 V6 korjausopas

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Ghiamies kirjoitti:Haynes:lta löytyy näköjään korjausopas pelkästään 4- sylinterisille versioille eikä Googlettamallakaan löytynyt 3.0t V6 mallin korjausoppaita. Eihän itse autossa ole mitään suurempia eroja moottoria lukuunottamatta, mutta olisi silti kivaa saada vähän tarkempaa tietoa korjauksista mikäli eteen tulee ongelmatilanteita. Opel Insigniassa on näköjään käytetty samaa konetta mutta siitäkään ei tunnu löytyvän korjausopusta.

Onko kenelläkään tietoa mistä voisi löytyä? Kielellä ei ole suurtakaan merkitystä, saksa, englanti, suomi ja ruotsi, kaikki käy. Auton vuosimalli tässä tapauksessa on 2002.
Saabin oma WIS. Vertaisverkosta voi löytyä ehkä toimivakin versio.
Hyvä korjausopas on myös tämä foorumi.
Insigniassa tuskin on käytetty tuota iänikuista patarautateknologiaa sisältävää GM:n konsernimoottoria. Muutenkin Saabin versio eroaa ikävästi monelta osin konsernisiskojen (Holden, Opel, Chevy jne) käyttämistä versioista, kun menivät änkemään ahtimen siihen toisen kannen pakosarjan jatkeeksi. Sinänsä kyllä tuo 3,0V6t on miellyttävin og9-5 Saabiin aikoinaan tarjolla olleista moottoreista.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Vastaa Viestiin