Pierburg/strömberg 175 CDUS säätö

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
JeremyH
"Kaasari"
Viestit: 8
Liittynyt: La Kesä 19, 2010 03:52
Paikkakunta: Porvoo

Pierburg/strömberg 175 CDUS säätö

Viesti Kirjoittaja JeremyH »

Ei lähde 900 käymään (ei edes lupaa) vaikka kuinka starttaisi ja välillä kääntelisi sitä pohjassa olevaa seosruuvia. (8mm)
Mihin asentoon se kannattaisi laittaa että olisi edes suht lähellä käyntiin saamista?

Kaasari on siis käytetty auki ja kohokammion jumissa ollut venttiili on vaihdettu uuteen.
Samalla vaihtui myös neula ja alipainemännän kalvo.
(ja samalla väännelty sitä kohokammion pohjassa olevaa 8mm mutteria, ties kuinka paljon johonkin suuntaan) :oops:

Ei kai saabi kumminkaan näin pienellä pakkasella lohkolämppäriä tarvi, vai?
900 1987
Naxu
"Hölösuu"
Viestit: 1393
Liittynyt: Ke Joulu 30, 2009 01:28
Paikkakunta: Sahalahti

Re: Pierburg/strömberg 175 CDUS säätö

Viesti Kirjoittaja Naxu »

Kokeile lähteekö pilotilla.
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11625
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pierburg/strömberg 175 CDUS säätö

Viesti Kirjoittaja jus »

Liikkuuko kalvon alla oleva "mäntä" vapaasti? Ilmansuodattimelta tulevan haitariputken irrottamisen jälkeen pitäisi päästä sormella kokeilemaan.

Lohkolämmitystä ei tarvitse mutta ryypyn kyllä.
Vastaa Viestiin