Ahto paineet ja katsastus
Ahto paineet ja katsastus
Eli pitäs saada jotenki laskettua ahdot normaaliks huomiseen katsastukseen??
Autossa steg3 lastu ja putkisto..Ja autona OG9-3 vm-99
Toimiiko jos ottaa mankku venalta liittimen irti?
Autossa steg3 lastu ja putkisto..Ja autona OG9-3 vm-99
Toimiiko jos ottaa mankku venalta liittimen irti?
Saab 9-3/00 Steg3
Carina E Gti
Carina E Gti
Re: Ahto paineet ja katsastus
Joo, paineet ei nouse yli peruspaineiden silloin. Miksi pitää pudottaa paineita? Käykö katsarit sielläpäin ajelemassa pidempiäkin lenkkejä?
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
Re: Ahto paineet ja katsastus
Katsastaja ei varmasti huomaa eroa, ellei ole todella hc-saabisti. Pelkkä epäily lisääntyneistä tehoista tuskin riittää hylkäämiseen.
Jos silti liikaa jännittää, muuta softa väliaikaisesti normaaliksi.
Jos silti liikaa jännittää, muuta softa väliaikaisesti normaaliksi.
Re: Ahto paineet ja katsastus
Ei se mitään huomaa, ja jos jotakin alkaa väittämään niin kiistettävä jyrkästi. "tämmönen tää on ollu periaatteella". 

#4752
9-5 Aero -04 19T#7 & Opel Insignia 2,0CDTi
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm
9-5 Aero -04 19T#7 & Opel Insignia 2,0CDTi
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm
Re: Ahto paineet ja katsastus
No perkale, ei menny läpi ekalla yrittämällä
Käsijarru ei ottanu toisella puolella ollenkaan(oli kyl tiedeossa), raidetangon pään kiinitys huono ja vetarin suojakumi valskas vähän..
Muuten kyllä kehu
Mistä hyvät ja kohtuu hintaiset osat ja millasen jarru rempan joutuu tekemään?

Käsijarru ei ottanu toisella puolella ollenkaan(oli kyl tiedeossa), raidetangon pään kiinitys huono ja vetarin suojakumi valskas vähän..
Muuten kyllä kehu

Mistä hyvät ja kohtuu hintaiset osat ja millasen jarru rempan joutuu tekemään?
Saab 9-3/00 Steg3
Carina E Gti
Carina E Gti
Re: Ahto paineet ja katsastus
Yritä säätää käsijarrukengistä ensin, hakemalla ohjeita mutta kuvassa näkyy mistä säädetään http://photo.platonoff.com/Auto/2005070 ... stment.jpg
Jos kengät (tai jarrurumpu) on liian kuluneet niin osia löytyy ihan mistä vaan, vaikka motonetista. Kuka tahansa opelisti osaa säätää tuon riemunlähteen.
Jos kengät (tai jarrurumpu) on liian kuluneet niin osia löytyy ihan mistä vaan, vaikka motonetista. Kuka tahansa opelisti osaa säätää tuon riemunlähteen.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: Ahto paineet ja katsastus
Paitsi että kuvasta poiketen 9-3:ssa säätöruuvi on rummun alareunassa ja koko asetelma ylösalaisin 9-5 verrattuna.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2