turhaa työtä.

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938
Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä

turhaa työtä.

Viesti Kirjoittaja 900aero-84 »

Nyt sain neljän päivän remontin valmiiksi, remontin kohteena huono starttaus ja lopuks starttaamaton starttaus joka tapahtu just lauantai ilta päivänä enkä päässy aerolla ahvenistolle :cry:

No tuli sitten irrotettua startti muutamaan otteeseen ja tietenkin pakosarja ja muut hilppeet eestä jotta sitä pääs sit taituroimaan irti, mutta startin vaihdon jälkeen tulos sama.

Jostain syystä kun otin pakosarjan taas irti ja kokeilin starttausta niin johan kone pyöri mutta kun pakosarja taas paikalleen niin ei mitään. Mut sitten kun sai kaverin starttaamaan ja ite katoin samalla mitä tapahtuu niin savuhan sieltä nous, moottorin oma maa johto oli melkeen sulanu poikki.

Nyt on 35neliöinen kaapeli veetty koneestä peräluukkuun akun kenkään ja johan lähtee käyntiin ja startti pyörii hyvin.

Eli jos laitatte akkua perä luukkuun on suotavaa vetää samalla maa kaapelikin perä luukkuun että moottori saa kunnon maadotuksen. Taas tuli tehtyä puolen tunnin homma neljässä päivässä.
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
hakuba2
"Hölösuu"
Viestit: 1503
Liittynyt: Ma Tammi 26, 2004 18:13
Paikkakunta: Vihtavuori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hakuba2 »

Hyvä ossi, noi se homma etenee..
93 1.9 TTiD -11
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
#1951
Vastaa Viestiin