
No tuli sitten irrotettua startti muutamaan otteeseen ja tietenkin pakosarja ja muut hilppeet eestä jotta sitä pääs sit taituroimaan irti, mutta startin vaihdon jälkeen tulos sama.
Jostain syystä kun otin pakosarjan taas irti ja kokeilin starttausta niin johan kone pyöri mutta kun pakosarja taas paikalleen niin ei mitään. Mut sitten kun sai kaverin starttaamaan ja ite katoin samalla mitä tapahtuu niin savuhan sieltä nous, moottorin oma maa johto oli melkeen sulanu poikki.
Nyt on 35neliöinen kaapeli veetty koneestä peräluukkuun akun kenkään ja johan lähtee käyntiin ja startti pyörii hyvin.
Eli jos laitatte akkua perä luukkuun on suotavaa vetää samalla maa kaapelikin perä luukkuun että moottori saa kunnon maadotuksen. Taas tuli tehtyä puolen tunnin homma neljässä päivässä.