Terve
Pystyykö joku kertomaan otsikon mukaan tiivisteen osanumeroa?
Se turbon ja by-passin välissä oleva putkilo heiluu aikaslailla(kiinnikkkeestä sentin alas ja sivuillakin väljää)...Ahdot jäi vähän vajaaksi yhden alipaineletkun takia, ja tuli sitten tommoinen todettua kun tarkastelin mistä kusee..
Kiitos
9-3 vm-01 aero by-passin putken tiiviste/osanumero
Re: 9-3 vm-01 aero by-passin putken tiiviste/osanumero
kuuluisko ton ollakin heiluvaa mallia kun mulla aivan samanlainen toi putki, aivan vastaavassa autossa?! hyvin ahtaa, pelaa eikä tuu virhekoodeja.
Re: 9-3 vm-01 aero by-passin putken tiiviste/osanumero
Voihan sekin tietysti olla?? Hyvin mullakin ahtaa keltasen/punasen rajalle, mair/mreq seuraavat tarkasti toisiaan kuormituksesta riippumatta/ ioff ei mene negatiiviselle.
Näpräilin vaan kaikkia palikoita, koska yksi alipaineletku oli sieltä 3 letkun ristihässäkästä irti, eikä ahtanut kuin keltaisen puoleenväliin ja jäi noin tasan 2 sataa pyydetystä ilmamassasta( jos kuormitti).Amul nyt on edelleen 400-1000, on nyt asioita mietittyäni ollut koholla uuden huohotinpäivityksen jälkeen, en tiedä mikä vaikuttaa mihinkin, mutta sen jälkeen olen sen huomioinut.
Ajattelin vain että vaikuttaako tuo putkilo siihen, koska kun alipaineletku oli irti niin amul laski ja taas kiinnitettyäni sen palasi koholle, eli mietin vuotaisiko toisesta päästä hieman/ aiheuttaisi tuota amulin koholla olemista..
ehkä ei kannattaisi miettiä näitä koska vikakoodeja ei tule/ auto pelittää..
tieto lisää tuskaa, tässä tapauksessa tietämättömyys lisää miettimistä....
Näpräilin vaan kaikkia palikoita, koska yksi alipaineletku oli sieltä 3 letkun ristihässäkästä irti, eikä ahtanut kuin keltaisen puoleenväliin ja jäi noin tasan 2 sataa pyydetystä ilmamassasta( jos kuormitti).Amul nyt on edelleen 400-1000, on nyt asioita mietittyäni ollut koholla uuden huohotinpäivityksen jälkeen, en tiedä mikä vaikuttaa mihinkin, mutta sen jälkeen olen sen huomioinut.
Ajattelin vain että vaikuttaako tuo putkilo siihen, koska kun alipaineletku oli irti niin amul laski ja taas kiinnitettyäni sen palasi koholle, eli mietin vuotaisiko toisesta päästä hieman/ aiheuttaisi tuota amulin koholla olemista..
ehkä ei kannattaisi miettiä näitä koska vikakoodeja ei tule/ auto pelittää..
tieto lisää tuskaa, tässä tapauksessa tietämättömyys lisää miettimistä....
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1095
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
- Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo
Re: 9-3 vm-01 aero by-passin putken tiiviste/osanumero
Ei kuulu heilua ton putken.
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V60 B4 MHEV -21
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
Re: 9-3 vm-01 aero by-passin putken tiiviste/osanumero
Bypassilta lähtevä alumiiniputki joka menee turbon alumiiniseen imuputkeen, on kiinni alapäästään metalliklipillä, joka on kiinnitetty ruuvilla. Jos metalliklippi+ruuvi puuttuu, niin varmasti heiluu ja liikkuu. Putken alapäässä on o-rengas, löytynee mistä varaosakaupasta vaan.
9-3 Aero 2001 T7 2.3, B&W EFR 7163 G, Quaife, E85 yms. Muutoskatsastettu tekniikalle. Stage: Monster. Ruosteeton kesäauto&ensimmäinen omistaja Suomessa vuodesta 2006.
Re: 9-3 vm-01 aero by-passin putken tiiviste/osanumero
OK
klippi ja ruuvi löytyy, ja silti falskaa, eli nyt löytyi missä feelua...
kiitos
klippi ja ruuvi löytyy, ja silti falskaa, eli nyt löytyi missä feelua...
kiitos