Jäähdytyskierron "hanan" vaihto

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
pipsa09
"Ruisku"
Viestit: 113
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 10:22

Jäähdytyskierron "hanan" vaihto

Viesti Kirjoittaja pipsa09 »

Terve,

omassa "hana" vuotaa ja vaihto edessä tulevana viikonloppuna. Vaihdon yhteydessä, onko syytä puristaa tai tulpata jotenkin nuo siihen tulevat letkut ? Jotta välttäisi autotallin lattian lainehtimisen...
melberi
"Turbo"
Viestit: 288
Liittynyt: La Syys 04, 2010 20:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jäähdytyskierron "hanan" vaihto

Viesti Kirjoittaja melberi »

Ei sieltä paljon nestettä valu vaikka ei tulppaisikaan.
VileCreature
"Turbo"
Viestit: 202
Liittynyt: Su Joulu 26, 2004 02:48
Paikkakunta: Vantaa

Re: Jäähdytyskierron "hanan" vaihto

Viesti Kirjoittaja VileCreature »

Ite laitoin pienen vadin sinne auton alle, suunnilleen siihen hanan kohdalle. Mutta kuten edellä jo mainittiin, ni ei juurikaan tavaraa tullut letkuista.

Suurempi huolenaihe itsellä oli se miten sai kädet mahtumaan tonne työkalujen kanssa :lol:
MY07 Saab 9-3 SC Aero
'74 Saab Sonett 3
'99 Honda CBR600 F4
(ex #4551)
LR
"Hölösuu"
Viestit: 1784
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 17:27
Viesti:

Re: Jäähdytyskierron "hanan" vaihto

Viesti Kirjoittaja LR »

Juu, oli muuten mukavan ahdas väli avata niitä "klemmareita", onneks sai venutettua koko hässäkkää ylemmäs. 8)
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
Vastaa Viestiin