Tossa selailin Speedparts.se sivustoa ja rupesin miettiä että miksköhän ehdottaa tota BCPR9ES-11 9-3 98-02 malleihin. Itse ainakin käyttänyt aina BCPR7ES-11 kun isot poijat ehdottanu.
Saabcentralis oli yhes threadis et ois korkeil kierroksil käyvil eli varmaa 8k/rpm + koneis ne BCPR9ES-11 hyvät?
NGK itehän ehdottaa niitä platinatulppia mis hinta sit ~25€/kpl.
Mitä eroa? Vissiin kylmempi tulppa?
Haulla ei löytyny ku no-resultia
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -021001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
9 on aivan liian kylmä mihinkään normi katukäytössä olevaan moottoriin. 7 lämpöarvo on ok jonnekkin 500hv tienoille jos kaikki kunnossa. Sen jälkeen voi harkita kasia.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Joo, platinat ei kuulu tehokkaampaan turbomoottoriin.. Ne kuparit toimii parhaiten, jos on välttämättä saatava pidempi vaihtoväli (en ymmärrä syytä 4syl saabissa jossa vaihto on ehkä maailman helpoin homma) niin sitten vaikka iridium.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com