NG 900 Cabben katon toiminnan tarkistus ja huolto

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
utunpe-2
"Ruisku"
Viestit: 121
Liittynyt: Su Helmi 06, 2005 21:15

NG 900 Cabben katon toiminnan tarkistus ja huolto

Viesti Kirjoittaja utunpe-2 »

Tervehdys

Löytyykö Turun seudulta asiaan vihkiytynyttä, joka kävisi läpi Cabben katon toiminnan ja tekisi tarvittavan huollon.

NG 900 T vm-94

Laitatko yv.tä tai soittele 040 584 9322
jusa_71
"Hölösuu"
Viestit: 1631
Liittynyt: La Kesä 25, 2005 20:50
Paikkakunta: lahti

Re: NG 900 Cabben katon toiminnan tarkistus ja huolto

Viesti Kirjoittaja jusa_71 »

tottakai löytyy merkkiliike :wink:
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Re: NG 900 Cabben katon toiminnan tarkistus ja huolto

Viesti Kirjoittaja saabracing »

jos se katto toimii hyvin, eikä tule vikailmoituksia, nii rasvaile ite liikkuvat kohdat (rattaat näkyy kun avaa kattoa molemmin puolin. yms.) ja ei muuta ku kovaa ajoa tukka hulmuten 8)



kattokotelon sähkömoottorin runko on se heikko kohta noissa, haulla löytyy juttua aiheesta ja jos se ratas on kyrvähtänyt, nii multa löytyy niitä ;)


ja ne mikrokytkimet voi kränää...
utunpe-2
"Ruisku"
Viestit: 121
Liittynyt: Su Helmi 06, 2005 21:15

Re: NG 900 Cabben katon toiminnan tarkistus ja huolto

Viesti Kirjoittaja utunpe-2 »

Katto kränäsi ylös nostettaessa jäämällä melkein yläasentoon ja ilmoittaen äänimerkillä OK. Sain se lopulta yläasentoon, ja sen jälkeen en ole siihen kajonnut.

Onko ongelma niissä rajakatkaisijoissa (n kpl), asentotunnistimissa (n kpl) vai moottoreissa (n kpl).... ?
MacTurbo
"Hölösuu"
Viestit: 3125
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 04:18
Paikkakunta: Mikkeli

Re: NG 900 Cabben katon toiminnan tarkistus ja huolto

Viesti Kirjoittaja MacTurbo »

No, löysinhän oikean topicin.
Anteeksi aloittajalle etten ole vastannut, mutta olen ollut poissa foorumeilta pari viikkoa :)
Tuo vika kuulostaa kovasti katon potentiometrivialta, koska tuo OK äänimerkki pitäisi tulla vasta kun "logiikka" saa ilmoituksen sekä katon olemisesta ikkunapalkilla ja 5-kaaren olemisesta lukittuna.

Tosin nähneeni monenlaisia ranetuksia johdotuksissa ja kytkimissä on vian mahdollista olla lähes missä vain.

Tuo Jusan vinkki on huono, sillä yksikään tämän maan merkkiliikkeen en ole kuullut osaavan tehdä noille yhtään mitään.
Huhua jostain uudenkaupungin liikkeestä on olemassa, mutta liekkö siellä kukaan autoaan oikeasti käyttänyt.
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Vastaa Viestiin