Perslämmittimen korjaus Turussa?

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Red Dragon
"Hirsch"

Perslämmittimen korjaus Turussa?

Viesti Kirjoittaja Red Dragon »

Moron,

Syksy tulee ja hanuri jäätyy eli oliskos vinkkejä, kuka korjaisi kuskin puolen perslämmittimen kuntoon huokeasti.?

Itsellä ei mahdollisuutta (ei paikkaa ja auto ei saisi olla kauaakaan pois ajosta - vaimo, joka ei tarvitse autoa, tarvitsee autoa lähes jokapäivä) korjata ko. lämppäriä. Metroautossa korjataan, mutta mielellään käyttäisin jotain edullisempaa paikkaa.

Terv Sami R.
9000CDE 2,3t -95
mcfeast
"Aero"

Viesti Kirjoittaja mcfeast »

Turussa on ainakin yksi Saab yhteenspiva korjaamo/korjaaja: Länsikeskuksen Autohuolto, mutten tiedä tekeekö noin silkkihanskahommia...
Red Dragon
"Hirsch"

jep

Tarttee varmaan soittaa tonne länsikeskukseen, nimittäin tuntuu olevan pätevän oloinen kaveri. Korjannut pari kertaa mun satkujani. Oli vaan lomilla alkuviikon, joten en päässyt soittelemaan.

Kai ne vaihtoehdot on Metro tai ko. korjaamo ellei ketään klubilaista kiinnosta tehdä ko. hommaa korvausta vastaan (joka olisi jo ennen korjannut mokoman grillin)

Terv Sami R.
pevi
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja pevi »

Minä olen muutaman kerran korjannut ko. kohteen.

Voinhan harkita sitä korjausta, jos tulet jeesaamaan. Ei oikein viitsi yksin nostella penkkiä vieraan autosta.
On näet pienoinen mahdollisuus, että tölväsee sillä jäljet rattiin tai oviverhoiluun.

Aikaa siihen menee noin pari tuntia.
Red Dragon
"Hirsch"

Armeijassa, kun kysyttiin vapaaehtoisia, otin aina askeleen taaksepäin 8)

Aikoinaan kun tuli sählättyä rättäreiden kanssa, niin päätettiin mitata puristuspaineet moottoreista- no mun sätkä oli eka (ja vika), nimittäin painemittari oli suunniteltu hieman erilaiseen moottoriin ja tuli ruuvattua turhan pitkälle tulpanreikään, sillä seurauksella että kone vaurioitui :cry: ja sätkä jäi jaoksen tallille.

Mä voisin joku viikonloppu ajaa Pevin tallille jos katottais yhdessä ko. juttua. (Ainahan Aeroa on kiva ihailla :D ) Laitan Pevi sulle privaa tulemaan ja sovitaan joku ilta ko. korjaukselle.

Terv Sami R.
Vastaa Viestiin